aşık bir adam sissoylu elantris kafes
"Dünyada sadece tek bir şey kötü yürekli bir insana karşı durabilir. O da başka bir insandır.
Ayıbımızda yatar şerefimiz. Sadece bizim ruhumuz, kötülüğe açık olan ruhumuz, onu yenmeye muktedirdir.

― Ursula K. Le Guin, En Uzak Sahil
shadow

Uyumsuz Serisi 1 Kişiye Hediye!

Şubat 09, 2016
Herkese merhaba,

Uzun süredir boşluyorum buraları biliyorum. Bende açığımı kapatmak için çekiliş yapmaya karar verdim. Bir kişiye #uyumsuzserisi ni hediye ediyoruz @artemisyayinlari yla birlikte. Üstelik kazanan, ister film kapaklı, isterse orijinal kapaklı seti seçebilecek.

Bu harika seti kazanabilmek için tabiki yapmanız gereken birkaç şartımız var.

🌀Beni @kristalkitap ve @artemisyayinlari nı takip etmek.
🌀#yolarkadaşımartemis etiketiyle birlikte #uyumsuzserisi #çekiliş etiketlerini kullanarak görseli paylaşmak. Çekiliş görselini paylaşmak istemeyenler için kendi istedikleri bir görselin altına -yeni olmak koşuluyla- etiketleri yazıp, paylaşım yapabilirler.
🌀Son olarak, yorum kısmına 5 arkadaşınızı etiketlemeniz.

🌟Son katılım tarihi: 23 Şubat, Gece 23:59 a kadar katılabilirsiniz. Ertesi gün, kazananları bu görsel altında açıklayacağım.

⚫Kargo yayınevine ait.
⚫İsteyen herkes katılabilir.
⚫Gizli hesaplar, bana dm den ulaşırlarsa onları takip ederek, çekilişte yer almalarını sağlayabilirim.

⚫Herkese bol şans. 😉

5 yorum:

  1. Çekiliş hala devam ediyor mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Son katılım tarihi 23 Şubat, gece 23:59. :) O tarihe kadar devam edecek. ^^

      Sil
    2. Pekala, ne yapmam gerekiyor peki? ^^

      Sil
    3. Öncelikle beni ve artemis yayınlarını instagram üzerinden takip etmeniz gerek. Daha sonra görselin altında belirttiğim diğer şartları yerine getirmeniz gerekiyor. :)

      Sil
    4. İnstagram hesabım yok :/

      Sil

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP