aşık bir adam sissoylu elantris kafes
"Dünyada sadece tek bir şey kötü yürekli bir insana karşı durabilir. O da başka bir insandır.
Ayıbımızda yatar şerefimiz. Sadece bizim ruhumuz, kötülüğe açık olan ruhumuz, onu yenmeye muktedirdir.

― Ursula K. Le Guin, En Uzak Sahil
shadow

Yakın Mesafe - Julie James (FBI/US Attorney #2)

Ekim 25, 2016

Yakın Mesafe'yi dün hemencicik bitirdim. Cidden hızlı okunan bi seri. Şeytan Tüyü'de 3, 4 saate bitmişti.

Kitabı okurken çok keyif aldım ben. Uzun zamandır bu tür kitaplar pek keyif alamıyordum ama Yakın Mesafe sık sık güldürdü beni. Şeytan Tüyü'nden çok daha iyiydi.

İlk kitabı okuduktan sonra 2. cisi için çok da acele etmem demiştim ama bence iyiki elime geçer geçmez okumuşum.

Yazarın basit anlatımı ve yerinde kullandığı espriler ile kitap epey akıcıydı. Zihni yormadan kolayca akıp gidiyor sayfalar. En önemlisi de bolca eğlendiriyor insanı. Hani şöyle sıkılıp "Aman ya şu sayfayı da atlayıvereyim nasılsa çok önemli şeyler anlatmıyor." dediğim olmadı.

Basit anlatımlı ve size keyif verecek bir kitap arıyorsanız, eh birde aklınızın bi ucunda acaba Yakın Mesafe'yi alsam mı? diye bi düşünce de varsa alın bence. Çekinmeyin. Korkmayın. :) Ben sevdim, sizlerinde seveceğine eminim.

Benim için sırada Amy ve Roger'ın Efsanevi Yolculuğu var. Umarım Ephesus Yayınları'nın bu kitabından da keyif alırım. :)

"Aşkın, aksiyonun ve mizahın muhtşem sentezi!” - Fresh Fiction

“Seksi ve eğlenceli. Romantizm severler epey mutlu olacak.” - Library Journal

“Bu kitaba bayılacaksınız!” - Usa Today

Milyonlarca doların varisi ve şehrin en ünlü şarap dükkanının güzel sahibi Jordan Rhodes her daim Chicago’nun prestijli kişilerinin bir araya geldiği partilere katılmaktadır. Fakat FBI’ın, özellikle de karizmatk ajan Nick McClal’ın dahil olmak istediği tek bir parti vardır. O da Xander Eckhart’ın bağış toplamak için organize ettiği gecedir. Çünkü Xander aynı zamanda mafyayla iç içedir ve para aklamaktadır. Jordan’la FBI arasındaki bu ilişki hiç umulmadık olayların yaşanmasına sebep olur. Mizahın, maceranın ve romantizmin harmanlandığı Yakın Mesafe soluksuz okunacak bir roman. Kemelerinizi bağlayın, takip başlıyor!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP