aşık bir adam sissoylu elantris kafes
"Dünyada sadece tek bir şey kötü yürekli bir insana karşı durabilir. O da başka bir insandır.
Ayıbımızda yatar şerefimiz. Sadece bizim ruhumuz, kötülüğe açık olan ruhumuz, onu yenmeye muktedirdir.

― Ursula K. Le Guin, En Uzak Sahil
shadow

#benianlatanromancumlesi

Şubat 25, 2017
Sevgili @enaryo instagram hesabında #benianlatanromancumlesi diye bi tag açmış.

Ben de epey düşündüm bunun üzerine "Acaba beni hangi cümle anlatıyor?" diye. İlk başta bulamadım tabii. Biz Ena değiliz ki beğendiğimiz alıntıları sağa sola yazalım. 😂 Unutuyoruz tabii haliyle sonra da. Neyse efendim. Dedim, "Bu böyle olmayacak. En iyisi mi en çok kendini bulduğun kitabı düşün önce." Zihnimde canlanan ilk kitap "Âşık Bir Adam" oldu. Sayfalarını karıştırdım sonra. Birçok cümlesi için "Evet bu benim!" demişimdir ama burada açık seçik hepsini paylaşmaya cesaretim yok. Ben Karl Ove değilim yahu. 😂

Kendime göre en masumunu seçtim aralarından. 🙈 Biraz da cümlelikten çıktı tabii. Kısa bir paragraf geliyor kitaptan. :)

"Bayağı, yapışkan, sürüngen bir şey sızıyor benliğimden dışarı. Düşünceli davranmam gereken bir durumda kafa göz dalıyorum, öyle değil mi ve niye? Çünkü yalnızca kendimi düşünüyor, kendimi görüyor, kendimden dışarı sızıyorum. Başkalarını iyi davranabilirim ama buna önceden hazırlanmam gerek. Kanımda olmayan bir şey. Doğamda yok." 

Ne yazık ki düşünceli bir insan değilim. Belki çoğu zaman bencilimdir de. Ama Karl Ove'un da dediği gibi kendimi düşünceli olmak için hazırlıyorum, çabalıyorum. İyi biri olmak benim için çaba gerektiren bir eylem. Olağan halime dönsem sanırım çevremdeki insanlara epey sorun çıkartan biri haline dönüşürdüm.

Kendimi bu kadar ortalığa dökmek yeter bence. 😂😂 Sizleri de görmek istiyorum ben! Kendinizi anlattığını düşündüğünüz alıntıları paylaşırsanız seve seve takip ederim! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP