aşık bir adam sissoylu elantris kafes
"Dünyada sadece tek bir şey kötü yürekli bir insana karşı durabilir. O da başka bir insandır.
Ayıbımızda yatar şerefimiz. Sadece bizim ruhumuz, kötülüğe açık olan ruhumuz, onu yenmeye muktedirdir.

― Ursula K. Le Guin, En Uzak Sahil
shadow

Şezlong Savaşları - İdil Hazan Kohen

Ağustos 13, 2017
En yeni @dexpublarım ve Şezlong Savaşları'nın yorumuyla geldim. Çok merak ediyorum her ikisini de. Ben biraz geriden geldiğim için sizler okudunuz mu diye sorayım bari. 😂 Ya da henüz benim gibi okuyamadıysanız Dex'in yenilerinden en çok hangisini merak ediyorsunuz?

Şezlong Savaşlarına da gelince...💃 Çok güldüm yahu. Çok eğlendim. Nasıl da iyi geldi kitap bana. Üstelik seriye final kitabından daldım! Yine de okudum ve zaten anlaşılamayacak bi durum da olmadığından ortada adapte olmakta sorun yaşamadım. Bir keşkem var o da seriyi en baştan tanıyabilmeyi istemek. Finalden değil de baştan başlasaymışım seriye de 3 kitaplık kahkaha, neşe, keyif depolayabilseymişim.

Yalnız diğer kitapları da mutlaka okuyacağım. Yazarın dili tavrı tarzı değişik değildir diye umut ediyorum.

En stresli olduğum dönemde ilaç gibi geldi. Kıkır kıkır güldüm. Bol bol kahkaha attım. Yeri geldi yanımdakiler rahatsız olmasın artık diye kıs kıs güldüm. Beni güldüren yerleri dönüp tekrar tekrar okudum. Hikayemde bol bol alıntı (koca koca sayfaları hatta peşpeşe iki sayfa bile) paylaşıp durdum.

Anladığım kadarıyla seriye son kitapta dahil olan Ürperi karakterine ba-yıl-dım! Favori karakterim oldu kendisi. Portatif topuklarına ve peçetelerine hayranım. 😂😂 Soğukluğuyla kitaba farklı bi keyif veren değişik kendi halinde bi karakterdi.

Seriye bi şans verin derim. Ne olacak en fazla kahkaha yerine bi gülümseme koparır dudaklarınızdan yazar. 💃🙆

Beni Kişisel Gerilim ve Dişisel Gerilim kitaplarından bilen bilir.

Bendeniz, insanları kıramayan, kendi kırıklarımla dalga geçerek hayata tutunmaya çalışan Dila! Âşık olduğum adam tek taş yüzüğü gösterip de vermedi diye, depresyonda değilim. Hatta evliliğe meydan okuyor ve tatile gidiyorum. Bundan sonra özgür kadın olacağım!Olympos’lara tırmanıp oradan balıklama Kaş’a atlayacağım, istersem o tek taşları dizi dizi sıralayıp ayak bileğime halhal yapacağım.

Nihayet gerilimleri, mutlu sonlanamayan aşkları geride bıraktım, Çeşme’ye gidiyorum... Pardon Alaçatı’ya. Üç çeşit ot yemek için, üç hafta önceden rezervasyon yapıp, üç maaş bağlayacağım restorana gitmeyi iple çekiyorum! Çekmek demişken, bacak aramdan deniz manzaraları çekeceğim beach club’lar, beni bekleyin!Orada mankenler, ünlüler ve benim gibi gönüllüler hepimiz biriz... Desem de inanmayın!

45 kiloya kaç beden göğüs taktırttığın, şişkin cüzdanınla ne kadar önde şezlong kaptığın kadar varsın.

Ha bu arada, kiminle mi gidiyorum? Tabii ki benim aklı beş karış havada, rahatı her daim en ön planda, son model Y kuşağı eski stajyerim Delfin ve onun deli arkadaşlarıyla...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP