aşık bir adam sissoylu elantris kafes
"Dünyada sadece tek bir şey kötü yürekli bir insana karşı durabilir. O da başka bir insandır.
Ayıbımızda yatar şerefimiz. Sadece bizim ruhumuz, kötülüğe açık olan ruhumuz, onu yenmeye muktedirdir.

― Ursula K. Le Guin, En Uzak Sahil
shadow

Yeni ev, yeni kitaplık

Ekim 14, 2017
Selamlaaarr. Nasılsınız? Ben birkaç yorum girebilmişken şöyle bir yoklayım dedim blog ahalisini. :) Bir süredir yoktum biliyorum. Mazeretim ise eylülde evlenmiş olmam. 💃 Takdir edersiniz ki düğün hazırlıkları, koşturmaca, balayı, eve alışma vs. derken instagram'a vakit ayırıp blogu temelli unutma noktasına geliyordum az kalsın. 😂

Yeni evimin en sevdiğim yeri kullanmayız dediğimiz odaya kurduğumuz kitaplığımız. 😂 Odadan çıkmıyorum da artık ben adımımı bile atmazken. 😂 Yalnız kitaplığı evidea.com dan aldık. Hiç memnun kalmadım. Tamam uygun fiyatlı bir kitaplık aldık fakat bu kadar da kalitesiz bir şey beklemiyorduk. Gelse gelse en fazla ahşaplar kalitesiz gelir gözüyle bakmıştık. Fakat kurduğumuz kitaplıklar hiç sağlam değil, en ufak bir sallantıda öne doğru geliveriyor. Sert bi şekilde kitabı koyarsam rafa yahut herhangi bir aksesuar tüm kitaplık domino taşları gibi birinin sallantısından etkilenip takır takır sallanıveriyor.  Sağ ve sol panellerinin dış kısmında *iç değil lütfen dikkat* 6'şar adet vida deliği var. Rafları vidayla dışarından sabitliyorsunuz. Çok saçma. Kitaplığın sağı solu gözüküyor olsa o vidalar insanın gözüne batar durur. Üstelik kapatacak herhangi bir kapak/bant göndermediler. 

Duruşu güzel mi? Eh güzel elbette, kitaplık bu. İçinde kitap olan her şey güzel gözüküyor. Fakat bir daha evidea.com üzerinden alışveriş yapmam. Kitaplığın bana gelmesi de 2 hafta sürdü. Kargo çıkışı yaptıklarını söylediler 28'inde ama 2'sinde çıkışı yapılmış. Memnun kalmadım hiç. Şimdilik idare etsin diyoruz kitaplık. Sonra ileri de daha iyisini alırız umarım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP