aşık bir adam sissoylu elantris kafes
"Dünyada sadece tek bir şey kötü yürekli bir insana karşı durabilir. O da başka bir insandır.
Ayıbımızda yatar şerefimiz. Sadece bizim ruhumuz, kötülüğe açık olan ruhumuz, onu yenmeye muktedirdir.

― Ursula K. Le Guin, En Uzak Sahil
shadow

Meleklerin Gölgesi - Tara A. Fuller (Kissed by Death #1)

Kasım 09, 2015
Tür: Paranormal, Young Adult
Goodreads Puanı: 3.71
Orijinal Adı: Inbetween
Sayfa Sayısı: 400
Baskı Yılı: 2015
Çeviri: Duygu Özen
Yayınevi: Novella Dinamik


Ölüm hiç kimseyi beklemez. Beni de beklemeyecekti.

"Ona artık gerçeklerle rüyalarımı ayırt edemediğimi nasıl söyleyebilirdim? Biri ya da bir şeyin beni izlediğini hissettiğimi? Tenimde dolaşan sıcaklığı?" Bir ölüm meleği olarak Finn'in beklediği son şeydir aşk. Korumak için çevresinde gezindiği Emma'nın hayatı, Finn'in geçmişinde yaptığı bir hatadan dolayı tehlikededir. Hayatını kurtarmaksa onun elindedir, en büyük sırrını ortaya çıkaracak olsa bile.

"Gerilim, komedi ve romantizm arasındaki mükemmel uyum. Meleklerin Gölgesi bağımlılık yaratacak."
-Trisha Wolfe, Destiny's Fire kitabının yazarı-

"Meleklerin Gölgesi; duygusal başlangıcıyla merak uyandırırken, aynı zamanda çekici dünyası, harika üslubu ve yan karakterleriyle de etkileyici bir okuma vaat ediyor. "
-Kindle and Me-
(Tanıtım Bülteninden)


Bir kitaba yorum yazmayalı çok uzun zaman olmuş gibi hissediyorum nedense. Sanki kitabı anlatırken zorlanacak gibiyim. Pekala, bir yerlerden başlamalıyım değil mi?

Öncelikle kitabın güzel ve yorucu olmadığını söylemeliyim. Çok rahat okunuyor ve kafanızı karıştırmıyor. Gece yatmadan önce bi 10 20 sayfa kitap okumak isteyenler için ideal bir kitap. Sizi sayfalarca sürükleyip uykusuz bırakmayacaktır. Yarın kaldığınız yerden çok rahat devam edebilirsiniz. Şahsen ben de azar azar okudum. Biraz Meleklerin Gölgesi, biraz başka bir kitap, biraz dizi derken 4 gün olmuş bile.

Şimdi 4 günde okuyunca elimde sürünmüş gibi duruyor ama öyle değil. Sadece, nasıl desem, rahat bir kitap. Çok hareketli bir konusu da yok. İlerleyen sayfalarda ne olacak diye sizi kitaba bağlamıyor. Sadece sonunda nasıl kavuşacak bu çocuklar diye merak ediyorsunuz. En azından bende yarattığı etki buydu.

Klişeler de vardı kitapta. Ne yazık ki gözlerimi devirmeme engel olamadılar! :) Yazardan şöyle güzel bir yaratıcılık beklemedim değil. Ne olurdu da sanki ölüm melekleri orakla ruhları toplamasalardı! :)

Yaratıcılık demişken, yazarın dünyasının bana biraz eksik geldiğini de eklemeliyim. Çok keskin detaylara yer vermemiş. Mesela kitabı okudum bitirdim ya ben şimdi. Gözlerimi kapatıp kitapla ilgili bir şeyler aklıma getirmeye çalışıyorum ve !? Yok, zihnimde neredeyse hiçbir şey canlanmıyor. Hayal meyal görüntüler geliyor ama onları detaylandıramıyorum. Yani buradan ne çıkarıyoruz o zaman: akılda kalıcı bir iz bırakan bir kitap değil.

Yorumun sonuç kısmına gelirken, yazdıklarımı şöyle bir toparlayayım diyorum.

Kitap güzel, güzel olmasına ama eksik yönleri de var. Severek okuyorsunuz ama yine de sizi tam tatmin etmiyor. Doyurucu bir ilişki kuramıyorsunuz kitapla. Tek gecelik ilişkiler gibi. Gönül bağı olmadan sadece okumanın zevkini yaşıyorsunuz.

Eğer aradığınız şey tam da bu tarz bir ilişkiyse, yarın sabah uyandığınız zaman başınızın ucundaki kitabın adını hatırlayıp hatırlamamak sizi çok bağlamayacaksa o zaman rahatlıkla okuyabilirsiniz. Yok, ben hem zevki istiyorum hem de o gönül bağını diyorsanız, başka kitaplara yelken açın. Bu liman size göre değil. :)

7 yorum:

  1. Merhaba güzel bir yazı olmuş ancak bu kitabı bir türlü bulamıyorum pdf kitap indirme sitelerine de baktım orada yok sanki :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Satın alın!! Heryerde var.

      Sil
    2. Ama ben kıbrıstayım ve burada YOK!!! :(

      Sil
    3. Kitapyurdu.com'u bir deneyin.

      Sil
    4. İdefix'de yurtdışına gönderim yapıyormuş.

      Sil
  2. Ya böyle aşk falan okuyamıyorum galiba artık.
    Benim Uzak Yıldızım'a başlayasım gelmiyor mesela :D
    Eh, bunu da almam sanırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaman zaman okuyası gelmiyor insanın değil mi?. :D

      Ben de üst üste aşk okuyunca yeter diyorum artık bi sene okumam aşk diye ama araya epey zaman girince yine özlüyorum. :D

      Sil

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP