aşık bir adam sissoylu elantris kafes
"Dünyada sadece tek bir şey kötü yürekli bir insana karşı durabilir. O da başka bir insandır.
Ayıbımızda yatar şerefimiz. Sadece bizim ruhumuz, kötülüğe açık olan ruhumuz, onu yenmeye muktedirdir.

― Ursula K. Le Guin, En Uzak Sahil
shadow

Alışveriş Notlarım #6 - D&R'da İndirim Çılgınlığı

Mart 28, 2014
RESMİN ÜZERİNE TIKLARSANIZ SİZİ KAMPANYANIN BULUNDUĞU SAYFAYA YÖNLENDİRİR.
Bir önceki alışveriş notumun üstünden sadece 2 gün geçti geçmesine ama ben D&R'da 5 TL'ye kitap kampanyası görünce dayanamayıp bir de oradan alışveriş yapmıştım. Üstelik bir de Paypal üzerinden yapılan 75'lik alışverişlerde 15 TL indirimi görünce iki kampanyayı birleştirmeye karar verdim ve dikkatimi çeken tüm Dex'leri sepetime ekledim. Keşke daha fazla yayınevinde indirim olsaymış ama maalesef ne Pegasus ne Artemis ne de Epsilonda gözle görülür bir indirim vardı. Artemis'ten sadece iki kitap sepete ekleyebildim. 

İşte D&R paketinden çıkanlar; 


D&R'dan aldığım her kitabı hediye paketiyle istiyorum. Birde yanına şu küçük notları ekliyorum. Kendimi şımartmış oluyorum böylece. Bu harika paketleri görünce daha bir mutlu oluyorum. İçinde ufak ufak notlar yazan bu sevimli kartları da ya başkalarına hediye ediyorum ya da biriktiriyorum. :)

mistik şehir e book

Dex'ten 8 kitap sipariş verdim. Aslında 6 kitap vermiştim ilk sonra iptal edip 8'e çıkardım. İçlerinden Melek kitabını okumuştum ama kitabım maalesef ufak bir arkadaş ziyareti sonucu epey bir yıpranınca bende yenisini eklemek istedim kitaplığıma. :) Mistik Şehir ise kampanyaya dahil olan bir kitap değil. Onu sadece 75 TL'yi tamamlayabilmek için ekledim sepetime. :)

dex mekanik kalp soğuk öpücük

Bu arada Dex'ten gelen kitapların bazılarının incecik olduğuna görünce şok olmadım desem yalan olur. 8 kitabın bu kadar az yer kapladığını görünce de ikinci bir şok yaşadım. Hele o 'Mekanik Kalp' nasıl bir şey öyle. Varla yok arasında. Elime aldığımda kitabı hissetmiyorum bile. 150 sayfa bile değil ve normalde satış fiyatı 14 TL'miş. Keşke kitapları alırken biraz daha seçici olsaymışım diye kendi kendime hayıflandım birazcık.


Artemis'ten doğru düzgün hiç kitap yoktu. Bende sırf 5 TL diye okuyamayacak bile olsam şu çok merak ettiğim iki kitabı almış bulundum. Asi ve Leviathan kitabını seveni olduğu kadar sevmeyeni de çok sanırım. Umarım ben de sevenler kategorisine girerim. :)

sen benim diğer yarımsın

Sen Benim Diğer Yarımsın kitabı ise hiç hesapta yoktu. Yanlış hesaplamalarım üzerine hala alışverişi 75 TL yapamadığımı görünce ekledim bunu da sepete. Yoksa almayı düşünmüyordum. Ki kazandığım indirimler ile bu kitap bana kitapyurdun'dan 12 TL kadar bir şeye denk geliyor. Bense 16 TL'ye almış bulundum. Sanırım biraz acele karar vermişim. 

Keşke şunun yerine bunu alsaymışım dedim durdum ama biraz geç oldu. :) Artık bir daha ki alışverişimde böyle indirim görüp kendimi kaptırmamaya çalışmam gerek. Zaten bu ay hesabımı çoktan aştım. Nisan ayında ise fuar var. Şimdiden yine koca bir liste hazırladım kendime. Umarım bu sefer kendime dur diyebilirim...

1 yorum:

  1. bende alışveriş yapmak istiyorum..Evde çok kitabım birikti ve hala okumaya zamanım çok yok üzerinede kredi kartım boyumu iyice aştı diye bu ara bişeyler alamayınca üzerine bu yazıyı görünce kıskandım. bu rada seni mimledim =) http://zamskaa.blogspot.com.tr/2014/03/mim-mimi.html

    YanıtlaSil

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP