"Dünyada sadece tek bir şey kötü yürekli bir insana karşı durabilir. O da başka bir insandır.
Ayıbımızda yatar şerefimiz. Sadece bizim ruhumuz, kötülüğe açık olan ruhumuz, onu yenmeye muktedirdir.

― Ursula K. Le Guin, En Uzak Sahil
shadow

Karen M. Moning'den Yeni Kitap: İskoçyalı'nın Dokunuşu

Ekim 17, 2014

Kapağın iğrençliğine diyecek sözüm yok. Olağan üstü çaba gerektirmeyen bir kapağı bile böylesine iğrenç bi hale sokmak nedir anlam veremiyorum? Sadece bi erkek resmi alıp üstüne yazarın, kitabın adı ve logonu koyacaksın. Uğraşsan daha beterini yapamazdın Epsilon! Hani Artemise laf ederdik kapaklarını beğenmeyip ama resmen yarışmışlar ben daha beterini yapabilirim diye! Yani şimdi ben yapsam daha güzelini yapardım yaaa. Kendini beğenmişlik falan da değil bu. Yanlış anlaşılmasın. :) Altı üstü bi resim bulup siyah beyaz yapacaksın. Hoş her halükarda mecbur bu kapakla alınacak bu kitapta. :) Öyle veya böyle. Sonuçta bu yazarı kapaklarından dolayı değil kaleminden dolayı seviyorum. 

Kitabın konusunu da ekleyelim ve Highlander serisinin 3. kitabı olduğunu hatırlatayım. :)

ÖLÜMSÜZ GÜÇLERİ OLAN BİR SAVAŞÇI
Circenn antik yasalar ve büyüyle yönetilen bir dünyada yaşayan İskoçyalı bir savaşçıdır. Yine de Brodie Kalesi’nin lordunu hiçbir güç önünde birdenbire beliren güzel Lisa’ya hazırlayamayacaktır. Kaderin bir oyunu olarak genç kadın zamanda 700 yıl geriye gitmiştir ve şimdi Circenn’in odasında, hiç istemese de onu baştan çıkarmaktadır. Yakışıklı İskoçyalı savaşçı, bu kadın için sahip olduklarını feda edecek ve gerekirse önüne çıkan her şeyi yok edecektir.

ZAMANIN SİSİ İÇİNDE BİR KADIN
Lisa dünyanın ayaklarının altından kayıp gittiğini hissettiğinde, 21. yüzyılda yaşayan özgür bir kadın olarak… başka bir yüzyıla gideceğini asla hayal edemez. Fakat güçlü savaşçı çıplak bir halde, ateş püsküren gözlerle bakarken her şey fazlasıyla gerçek ve… tahrik edici görünür. Circenn her ne kadar karşı koyulmaz biçimde çekici olsa da Lisa’nın şiddetin ve barbarlığın hüküm sürdüğü bu topraklarda kalmaya niyeti yoktur. Ancak yakışıklı savaşçının onun için başka planları olduğunu anlayacaktır.


Edit: Bunlarda benim uydurduklarım. :D

Yalnız şimdi fark ettim de benim yaptıklarım daha çok bdsm ya da erotik kitap kapağına benzemiş. Hahaha. :D Tarihi bi romanla alakası yok. :D 
Gerçi bu şekilde çıkmalarının tek sebebi, epsilonun kapağında ipleri zincirlerin kullanılmış olmasıyla, ona yakın bir şey olsun derken görsel arayışının içindeyken hayli bi coşmam. :P :D 
Görsellere bakarken kitabın konusunu unuttum yeminle. :D 

4 yorum:

  1. Kapak konusunda o kadar haklısın ki ne olduğu bile anlaşılmıyor ilk bakışta. Epsilon'un, konusuyla ilgisi olmayan kapaklarını düşününce senin hazırladığın kapak çok güzel bence. Yazarın bu serisine de başlamalıyım diye düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başla kesinlikle. Ama baştan uyarayım. :) Ateş serisini okuduktan sonra insan allam bu yazar o yazar mı diyebiliyor. Ben hiç demedim ama diyene denk geldim. Hani aynı havayı bekleme sakın ki bu serinin 1. kitabı yazarın yazdığı ilk kitap. :) Yani daha emeklemeye bile başlamadığı zaman yazarlıkta. Bunu dikkate alırsan bu serisini de seversin diye düşünüyorum. ^_^

      Sil
    2. Yazarın Sisli Dağların Ötesinde adlı kitabına sitelerde rastlıyordum ama seri olduğunu bilmiyordum. Ateş serisini, tavsiyen üzerine okumaya başladım ve çok sevdim. Bu seriyi de seveceğimi düşünüyorum :)

      Sil
    3. Seversin muhakkak. Öyle düşünüyorum. :) Ama benim kadar çok sevemeyebilirsin işte. :D

      Sil

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP