aşık bir adam sissoylu elantris kafes
"Dünyada sadece tek bir şey kötü yürekli bir insana karşı durabilir. O da başka bir insandır.
Ayıbımızda yatar şerefimiz. Sadece bizim ruhumuz, kötülüğe açık olan ruhumuz, onu yenmeye muktedirdir.

― Ursula K. Le Guin, En Uzak Sahil
shadow

Cinder Serisinden Yeni Haberler Vaaarr. :)

Kasım 25, 2014
Bildiğiniz üzere ya da henüz bilmeyenler içinde yeni bir haberimiz var. Artemis yaklaşık bir saat kadar önce Cinder serisinin ikinci kitabı Scarlet'in kapak fotoğrafını yayınlayınca okuyucular çıldırdı. İyi anlamda mı peki? Hayır. :) Ilgın ablanında dediği gibi çok fazla negatifiz. Sakin olun yahu dünyanın sonu değil sonuçta. :) Alt tarafı bir kapak fotoğrafı paylaşıldı ve hiç bir bilgi verilmedi. Hayır düzeltiyorum. Verilmemişti..........

Edit: İlk kitabın kapak fotoğrafı da geldi bugün. İkinci kapak gibi buda orijinal değil. Ama aynı havayı verebilmişler ve güzel olmuş. Beğendim ben. Gerçi ayağın içinde ki protez misali duran şey, yamuk duruyor fakat yapacak bişey yok artık. Bu şekilde basıma gidecek kesin. 

Bende kolları sıvadım. Sırf siz Cinder hayranları için Ilgın ablaya iletişime geçeyim dedim. Çok güzel anlaşıyoruz biz. :D Tek kelimelik cevaplarla dünyaları anlatıyor Ilgın abla. :P

Yarını bekleyelim bakalım diye düşünürken bir bombo da sayfada paylaşmış. :) İki kitap birden çıkıyormuş. 

Her halde yarında Cinder'ın kapak fotoğrafını paylaşacak diye düşünüyorummm. Gerçi belli olmaz. Bildiğiniz üzere arı gibi vızır vızır çalışıyor şu dönemlerde Artemis. Ne olur ne olmaz. Pek yoğunlar. Unutabilirler, aksaklık çıkabilir, başlarını kaşıyacak vakitleri olmaz vs.. :) Siz bir hafta için tettikte olun. Olmazsanızda sorun değil. Cinder hayranı olmayan ben sizler için takipteyim. :P -Yalan şans eseri görürsem eğer haberi paylaşırım artık bu kadarı yeter bence. :)

Neyse efendim bugün çok yorgunum. Saçmalama kapasitem hat safhada. Onun yerine Cinder hayranlarını çığlıklarıyla baş başa bırakıyorum. Çok şanslısınız yaaaa iki kitap birden geliyor!!! :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP