aşık bir adam sissoylu elantris kafes
"Dünyada sadece tek bir şey kötü yürekli bir insana karşı durabilir. O da başka bir insandır.
Ayıbımızda yatar şerefimiz. Sadece bizim ruhumuz, kötülüğe açık olan ruhumuz, onu yenmeye muktedirdir.

― Ursula K. Le Guin, En Uzak Sahil
shadow

Yine Bir Babil Klasiği: Dolu Dolu Bir Sepet

Ekim 02, 2016

Eylül ayı @babil.com siparişim. 🙋 Epey geç sipariş verdiğim için kitapları eylül listeme ekleyemedim. Bir sonraki siparişimle birlikte ekimde okunacaklar artık.

Kavgam'ı okumak için sabırsızlanıyorum. Aşık Bir Adam'a bayılmıştım. İnanıyorum ki aynı lezzeti alacağım okurken. 


Kırk Öykü ise bu aralar öykülere fena sarmamdan dolayı sepete atıldı. Tüm suçlu @ikircikliokurcuk 😂 Okuma zevkimi değiştiriyor. Adını sanını duymadığım kitapları listeme ekletiyor. Tabii ben şikayetçi değilim. Sonuçta çok daha keyif alarak okuyabileceğim eserler de keşfetmiş oluyorum. 😍 


#YavaşlığınKeşfi , hani şu Kavgam'ın üstünde olan, sebebsizce parlayıp asabımı bozan, ciltli kitap. Konusu dikkatimi çektiği için seçtim onu da#babil programındaki listeden. Bakalım beğenecek miyim? Farklı bir tarzı var yayınevinin. Umarım güzeldir.

#ArkaKapakdergisi ni ise her ay alıyorum zaten. Hatta eksikliklerimi tamamlayabilmek için hediye kutusundan önceki sayıları da toparlıyorum. 😂 


Hediye ettikleri defterlerle ise aşk yaşıyorum ya kullanmaya kıyamıyorum. Saklıyorum hepsini. 😍 Epey bi defter koleksiyonum oldu. 💕 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP