aşık bir adam sissoylu elantris kafes
"Dünyada sadece tek bir şey kötü yürekli bir insana karşı durabilir. O da başka bir insandır.
Ayıbımızda yatar şerefimiz. Sadece bizim ruhumuz, kötülüğe açık olan ruhumuz, onu yenmeye muktedirdir.

― Ursula K. Le Guin, En Uzak Sahil
shadow

Öykü Güzeli: Enayinin Portföyü

Ekim 06, 2016
Nasılsınız, millet? Ben diyorum ki instagramda paylaştığım her yazıyı bundan sonra burada da paylaşayım. Sonuçta burası benim blogum değil mi? Niye kendimi sadece yorumlarla vs. sınırlayayım ki? Instagram üzerindeki paylaşımları mı sizlerle de paylaşmakta her hangi bir engel göremedim. Umarım keyif alırsınız! :)

Ben yine vakti zamanında bir kitap almıştım. Efsane bir kitaptı hani, kitaplığımda yokluğu fena hissediliyordu. Okumasam bile en azından kitaplıkta durmalıydı! :) Okumadım da uzun bir süre. Sonra yavaş yavaş o güzelim eserin ziyan olduğunu düşünmeye başlamıştım başlamasına ama gözüm de korkmuyor değildi. Nasıl okuyacaktım tek başıma? Nasıl cesaret edecektim başlamaya derken kurtarıcım Angelsbooks ile birlikte okumaya karar verdik.

Bir maceraya atıldık biz ki sormayın! Yüzüklerin Efendisi'ni okuyoruz ama o kadar yavaşız ki kendi halimize acıyıp duruyoruz. 😂 Bende o yavaşlığın arasına öykü kitabı sıkıştırayım istedim. Ve Siren Kitap'tan çıkan Yedi Güzel Yıl'a başladım.

Öykü okumaya Enayinin Portföyü ile başlamıştım. Pek bi beklentim yoktu, nasıl bir kitapla karşılaşacağımı da bilmiyordum açıkçası. @ikircikliokurcuk kitabı gönderdiğinde "oku mutlaka, çok güzel." demişti. İçimden de "Güzeldir illaki de tarzım değildir be, azcık beklesin kenarda." diye geçiriyordum. Okuduktan sonra ne büyük hata yaptığımı anladım. Birbirinden şirin öykülerle okuyucuyu mest eden bir yazarı tanımış oldum. Tavsiyemdir, bu güzel kitabı mutlaka edinin!

Ardından, Kayıp Rıhtımdan Hazal Çamur'un önerisiyle kitaplığımda kendine yer bulan İkna Ulusu'na başladım. "Madem öyküyü sevdin, madem önerdiği kitapları keyifle takip ettiğin kişinin tavsiyesi, e oku madem onu da." dedim. Enayinin Portföyü ile öykülere karşı büyüyen beklentimi karşılamasa da yine de severek okudum İkna Ulusu'nu. En azından yazarın anlatmak istediklerini bi dinlemek gerek diye düşünüyorum. Diğer kitaplarını da alacağım hatta.

Ama öncesinde biraz yeni yazarlar keşfedelim değil mi? :)

Siz hangi yazarların keşfindesiniz? :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP