aşık bir adam sissoylu elantris kafes
"Dünyada sadece tek bir şey kötü yürekli bir insana karşı durabilir. O da başka bir insandır.
Ayıbımızda yatar şerefimiz. Sadece bizim ruhumuz, kötülüğe açık olan ruhumuz, onu yenmeye muktedirdir.

― Ursula K. Le Guin, En Uzak Sahil
shadow

Bir Ondan Bir Bundan Derken Yarıladığımla Kaldım Kitapları

Kasım 01, 2016
Neler yapıyorsunuz millet? Ben evden uzaklarda pek kitap okuyamıyorum. Kitaplar elimde parça parça kaldı hep maalesef. Khasak Efsaneleri de elimde sürünmeye mahkum olan kitaplardan biri. Kitap beklediğimden biraz farklı ama yine de keyifle okuyorum. İlerleyen sayfalarda nelerle karşılaşacağım epey merak içindeyim. 🤓

Kavgam'a ise başlayamadım. 😢 Artık eve döndüğümde okurum onu diye düşünüyorum. Yanımda getirdiğimle kaldım.

Tabletten de başlamıştım birkaç kitaba. Bir ondan bi bundan okurken yarılamışım Hayvan Çifliği'ni.

Bir de yanımda koca cildi taşımak istemediğim için Yüzüklerin Efendisi'ni yüklediydim. Bitmek üzere çok şükür. 😂  @angelsbooks ile birlikte okuyorduk Yüzükleri ama hanımefendi benim ağırlığıma dayanamadı kendisi uçtu gitti. Bitirdi bile kitabı. 😂 Ben de işte son kitaptayım. Bu gece bitirmeye çalışacağım, bakalım bitecek mi? 😂

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP