aşık bir adam sissoylu elantris kafes
"Dünyada sadece tek bir şey kötü yürekli bir insana karşı durabilir. O da başka bir insandır.
Ayıbımızda yatar şerefimiz. Sadece bizim ruhumuz, kötülüğe açık olan ruhumuz, onu yenmeye muktedirdir.

― Ursula K. Le Guin, En Uzak Sahil
shadow

Yeni Yıl Hedeflerim ve Dileklerim

Aralık 30, 2013
father christmas
Noel baba nolur Artemis Shadowfever'ı çıkarsın. :(
Çok geç kalmış bir yeni yıl konusu oldu bu biliyorum. Ama geç olsun güç olmasın derler. :P Aslında 2013 yılının son postunun, yeni bir yılın umutlarını, dileklerini ve hedeflerini içeren bir post  olmasını istedim. Çok fazla hedefim yok -öyle bir kaç tane küçük, bir kaçta büyük hedeflerim var (uzun vadeli)- ama ağzına kadar dolan bir dilek listem var! Fazla yüzsüzüm biliyorum. 
y
Son günlerini geçirdiğimiz şu yılda 100 kitap okumayı hedefleyip, 113 kitap okumuşum. Tabii bunda okulun, sınavların ve ödevlerin etkisi oldukça fazlaydı. Kitap okuyamadan geçirdiğim haftalar -genelde vize ve final haftaları-, en fazla 2-3 kitap bitirebildiğim aylar oldu. Birde en çok epsilon yayınevinin kitaplarını okumuşum. Ben Artemis sanıyordum ama değilmiş. En uzun sayfa sayısıyla, Düşler Krallığı'da başı çekiyor. Yorumuma buradan ulaşabilirsiniz.

goodreads




Bu sene daha fazla kitap okumak istiyorum. En az 200 kitap okuyabilsem keşke! Öyle bir hedefim var umarım tutturabilirim. Ayrıca şu 3. sınıfı da kazasız belasız atlatsam süper olur. 3. sınıf bitsin 4 bitsin sonra da Yüksek Lisans! Ohhh değmeyin keyfime.

Gerçekleşmesi mümkün ama gerçekleşme süreci insanı çıldırtan dileklerim;

iced Karen Marie Moning

Epsilon yayın evi kolları sıvasa da Karen Marie Moning'in ICED serisini çıkarabilseler.

shadowfever

Artemis'te artık perişan ettikleri şu serinin son kitabı SHADOWFEVER'ı çıkarsa keşke!


Jennifer L.Armentrout

Bildiğiniz gibi, Jennifer L.Armentrout'un Melez Sözleşmeleri serisi dizi, Lux seriside film oluyor! Bir an önce seçimler başlasın kötü tipler seçilmesin, herşey kitaplara uygun olsun ya da daha güzel olacaksa azıcık değiştirilsin istiyorum.


Yine Artemisin gerçekleştirmesini beklediğimiz bir diğer dileğim ise, The Fiery Heart çıksın artık! Silver Shadows çıktığında da bizi çok fazla bekletmesinler! 


real katy evansThe Thrill of It  Lauren Blakely


Troubleby Samantha TowleEuphoria  Erin Noelle


Şu kitaplara da birileri el atabilir mi?

Ayrıca goodreads'ta okumak istediğim kitapların bir listesi mecvut. Sana zahmet Noel baba onları da bana Türkçeye çevrilmiş bir şekilde getirebilir misin?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP