aşık bir adam sissoylu elantris kafes
"Dünyada sadece tek bir şey kötü yürekli bir insana karşı durabilir. O da başka bir insandır.
Ayıbımızda yatar şerefimiz. Sadece bizim ruhumuz, kötülüğe açık olan ruhumuz, onu yenmeye muktedirdir.

― Ursula K. Le Guin, En Uzak Sahil
shadow

Alışveriş Notlarım #2 - İdefix Sanal Fuar İndirimi

Aralık 28, 2013
Resime tıklayıp indirimde olan kitapları inceleyebilirsiniz. Unutmayın son 5 gün!

yenilmez savaşçı karen marie moning e bookBu alışverişimin baş tacı aslında, Karen Marie Moning'in Yenilmez Savaşçı kitabı olacaktı. Ama ön sipraişte olup sepete eklediğim diğer kitaplarında onunla birlikte geleceğini öğrendiğim an listemden çıkmış bulundu. Satışa çıksın hemen alacağım bunu da! Bu yazara tapıyorum resmen. Saçmalasa dahi alır okurum o kitabını da. O kadar seviyorum yani. Ama en azından, İdefix'in sanal fuar indirimi sayesinde kitaplığıma 4 yeni kitap daha eklendi. Ve en çok sevindiğim durum ise bu 4 kitaptan 3'ünün Dex yayınlarına ait olması. Dex yayınevinde %40' a kadar indirimler var. Kesinlikle kaçırmayın derim. Bir çok kitabı neredeyse 12-13 TL arasında gidip geliyor. Ben çok geç haberdar oldum sanal fuardan. son 5 gün! Almak istediğiniz kitaplar varsa kesinlikle bir göz atın derim!


meleğin düşüşü e book


Daha önce tanıdıktan alıp okuduğum ama kitaplığımda olmadığı için çok üzüldüğüm, Meleğin Düşüşü'de artık benim! 
beni bırakma e book

Gerek kurgusu gerekse anlatım tarzıyla, bana çok farklı gelen Tahereh Mafi'nin ikinci kitabı Beni Bırakmayı'da kütüphanemim DEX'e ait olan bölümünün en güzel yerine yerleştirdim.

avcının intikamı e book

Avcının İntikamı, aslında bu kitabı almak istemiyordum fakat indirimde görünce yine dayanamadım ve bir baktım artık siparişler verilmiş, ödemesi yapılmış, kargo yola çıkmış... Neden almak istemiyordum? Çünkü yazar daha ikinci kitabını yazıyor. Yani eğer bu seriye de bağlanırsam ikinci kitabı için bir hayli beklemek zorunda kalacağım off. :( Ve çok sinir olduğum bir konuya da değinmek istiyorum! Kapağı defolu geldi. Kapak defolu diye geri gönderilir mi kitaplar bilemiyorum ama gördüğümde neredeyse çıldıracaktım.

sürgün maya banks e book
Son kitabım Maya Banks'tan Sürgün. Bu kitabı neden aldım? Bilmiyorum. Daha iyi kitaplar var mıydı? Elbette vardı. Beni cezbeden kısmı ne oldu? Sanırım 10 TL olması. Almasaydım da olurdu aslında ama artık bunu da almış bulundum.

Sürgün ve Avcının intikamını okumaya başladım ama ikisinede pek adapte olamıyorum. Sürekli yüklemler gözüme gözüme batıyor. Avcının intikamında geliyor gidiyor alıyor içiyor kalkıyor oynuyor diye bitmiş cümleler hep, Sürgün'de ise hoştu, açtı, kapattı, yattı, atıldı vs.. gibi bitiyor. Buda insanı bir yerden sonra uyuz etmeye başlıyor. Yazların tarzımı böyle yoksa çeviride mi sıkıntı var bilemiyorum... Umarım alışırım da rahat rahat okuyabilirim!



Veeee son olarak çok garip birşey gerçekleşti şu alışveriş deneyemimde. Ülkenin bir ucuna gitmesi gereken kargo benim kapıma geldi! O kadar yanlış göndermişler ki. Bende aradım hemen İdefix'i dedim böyle böyle ben nerdeyim bu kargonun gitmesi gerek yer nerede. Üstelik az buz bişey de değil. İçinde tam tamına 14 adet çizgi roman var! İlk önce hediye sandım ama değilmiş. Faturada ne benim adım yazılı ne de adresim. Daha kargocular gelip teslimde almadılar. Biraz daha bekleyeceğim. Eğer alan geri dönen olmaz ise, idefix'i arayıp bu kitapları blogumda dağıtacağım diyeceğim. 14 çizgi roman çekilişi. Çizgi roman sevenler takipte kalın. Hiç ummadık zaman da çekiliş yapabilirim. ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP