aşık bir adam sissoylu elantris kafes
"Dünyada sadece tek bir şey kötü yürekli bir insana karşı durabilir. O da başka bir insandır.
Ayıbımızda yatar şerefimiz. Sadece bizim ruhumuz, kötülüğe açık olan ruhumuz, onu yenmeye muktedirdir.

― Ursula K. Le Guin, En Uzak Sahil
shadow

Yayınevlerinden Haberler #3

Nisan 09, 2014
Yayınevlerinden Haberler



Bu ay uzun zamandır beklenen haberleri peşi sıra alacak gibi duruyoruz. İlk önce Artemis, sonra Pegasus. Sırada hangi yayınevleri var bakalım? Biz okuyucuları bekletmekten ne kadar keyif aldıklarını bilsek de çok severek takip ettiğimiz yazarlar ve serilerin devamları için yayınevlerinin gözlerinin içine baktığımız gerçeği de yalan değil. Tamam tamam biraz abartmış olabilirim kabul ediyorum ama her şekilde bekleyip duruyoruz işte. Yayınevleri gerek facebook gerek twitter üzerinden okuyucularla iletişime geçip duyurularını yapıyor olsalar da ben yine bir kısım haberi tek başlık atında toplamak istedim. Malum bazı kitapların çıktığından haberi olmayan okuyucular var. O yüzden azda olsa faydam dokunur belki. :)

Evet bakalım bu ay hangi yayınevinden hangi kitap haberleri var.

Not: Resimleri büyütmek için üzerilerine tıklayabilirsiniz. 


Pegasusun son 2 gün içinde duyurduğu yeni kitaplar. Kitapları çıkarmada Pegasus kadar hızlısı yok. Art arda o kadar çok kitap çıkarıyor ki hangisini okusak şaşırıyor insan.

Yabancı Yayınlarının ise yeni kitabı 18 Nisanda raflarda yerini alıyormuş. Eklemeden geçemeyeceğim kapağına bayıldım!


Nemesis Yayınlarıda Nisan ayı kitaplarının raflarda olduğunu bildirdi. Kitapları sabırsızlıkla bekleyenler için güzel bir fırsat. 5 kitap bir arada. :) Bekletmeden hepsini bir anda satışa sunmuş!



Orkinos Yayınları ise bu ay 2 yeni kitap duyuru yaptı. Bir Aşk Rüyasının kapağına bayıldım. Anladığım kadarıyla aşk ve polisiye içerikli bir kitap. Bu türde yeni bir yazar denemek isteyenler için kaçırılmayacak bir fırsat gibi duruyor. :)



Aspendos Yayınlarıda matbaada olan kitaplarını duyurdu. Bu ay baya güzel kitaplar bizi bekliyor gibi. :) 



Dex'in en yeni haberi ise zaten 24 gün önce çıkardıkları kitabının reklamı sadece. Kocan Kadar Konuş kitabıyla o kadar meşgul oldular ki, Kıyamet Sonrasının duyurusunu neredeyse 1 ay sonra yapmaya karar vermişler. Ben kitabı çoktan alıp okudum. Yorumumu bile yaptım. Okumak isteyenler burayı ziyaret edebilirsiniz. Hıım bir de serinin ilk kitabının kapağı da yenilenmiş. Onun haberi içinde buraya tıklayabilirsiniz.



Epsilondan ise yeni hiçbir haber yok. Her zaman ki gibi tabii. 

Artemisten ise fan grubu tarafından çok uzun zamandır beklenen Gölge Ateşinin kapak fotoğrafı haberi var. Tabii her zaman ki gibi facia ile sonuçlandı duyuru. :) Artemis kapak yapınca kimse beğenmiyor çünkü. Bende çoğu kapaklarını beğenmiyorum ama bu seferkini sevmiştim. Belki de artık 5 seneyi geçkindir bu serinin kitaplarını yavaş yavaş yayınlanmasını beklememden kaynaklı olabilir. Resmen bu seriyi beklerken büyüdüm ve artık nihayet son kitap ile ilgili bir haber alınca o an ki mutlulukla gözüme güzel gelmiş olabilir diyorum. Hala güzel geliyor gerçi ama artık bir sürü kusuru olduğunun farkındayım kapağın. ^_^ Ama sonuç olarak bir kaç mouse hareki ile düzeltilmeyecek şeyler değil. Kafaya takmamak gerek. Yeter ki kitap çıksın diyorum. Kapaksız bile çıksa razıyım zaten... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP