"Dünyada sadece tek bir şey kötü yürekli bir insana karşı durabilir. O da başka bir insandır.
Ayıbımızda yatar şerefimiz. Sadece bizim ruhumuz, kötülüğe açık olan ruhumuz, onu yenmeye muktedirdir.

― Ursula K. Le Guin, En Uzak Sahil
shadow

Kitap Kahramanları ve Biz Mimi

Eylül 15, 2014

Cemre Ne okuyor blogunun sahibi mimlemiş beni bu eğlenceli sorularda. Cevaplaması biraz zordu benim için. Birbirine benzeyen sorular olunca, e birde seçenek bol olunca hangi karakteri nereye yazsam bilemedim. :) Yine de bir şekilde bitirebildim soruları. ^_^ 

Gerçek hayatta var olmasını dilediğin kitap karakteri?
Hepsini istiyorumm hepsi benim olsun istiyorum amaaaa tek bir tane söyleceksek düşünmem lazım azıcık. Barrons olmaz, onunla başa çıkamazdım ben o zaman... Reyes olsun evet Reyes ahh 😍


Hangi kitap karakterlerini teselli edip arkalarını sıvazlamak isterdiniz?

Adrian. Kıyamıyorum ona yaa, Sydney kaçırıldığından beri kendinden geçti iyice sürükleniyor karanlığa. 

"Ayy yerim ben seniiiii, kuzuuum," deyip kucaklamak istediğiniz karakter?
Yok öyle biri. Yani sanırım. Şimdilik aklıma kimse gelmiyor. 

"Al, götür beni uzaklara. Kaçalım buralardan," demek istediğiniz kitap karakteri?
Şimdi benim gibi aç gözlü biri için... :D Size sayfalar dolusu karakter yazabilirim. Ancak şuan da en ağır basan Takano-san.  HF günceli beklediğimden olsa gerek aklımda dönüp dolaşıp Takano-san'ın adı geçiyor.

Hangi kitap karakteriyle aynı takımda olmayı tercih ederdiniz?
Hımm.. Dani olabilirdi seviyorum o keratayı. 

Hangi kitap karakterine "Aferin goççuuum," demeyi en çok istediniz?
Meleğin Düşüşünde ki Penryn'nin annesine demek isterdim onu. :D Spoiler vermek istemediğim susuyorum ama Kıyamet Sonrasında bir sahne vardı ki tam bu cümlelik. :D

Hangi kitap karakterine en çok kafa göz dalmak istediniz?
Tehlikeli Kızılda ki şirret kadının adı neydi yaa Leah mıydı? Ona dalmak isterim kafa göz. 

İki tokat atıp "Kendine gel," demek istediğiniz kitap karakteri?
Onodera Ritsu. Kendine gel Onodera kendine gel! Aşıksın işte kabul et! Ne diye işkence ediyorsun benim Takano-san'ıma. 😠

"Bundaki güç bende olsa vaarrr yaaa!" dediğiniz kitap karakteri?
Tüm alfa karakterler güçlü ki şimdi. Hangisini saysak? :))

Sizce hangi kitap karakteri sizinle en iyi arkadaşlığı kurardı?
Ana karakterlerin hiç biri olmaz. Hepsi benim istediğim erkeklere göz koyuyor ve sahipleniyorlar. Kıskançlıktan ayırırdım hepsini. :D Yan karakterlerden de aklıma kimse gelmiyor.

En çok evinize götürüp saklamak istediğiniz karakter?
Al götür beni uzaklara demek istediğim karakterle aynı olur bu sorunun cevabı. Kendime saklayayım sadece benim olsun isterim. 


Sonunda yapabildim bu mimi. Daha yapmam gereken mimler var. Ama çok geç kaldım. Hemen hemen herkes yaptığı içinde özel olarak kimseyi mimlemiyorum. Henüz yapmayan varsa mimi üstüne alıp yapabilir. :)

10 yorum:

  1. Teşekkürler yanıtladığın için ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl ben teşekkür ederim ki mimlediğin içinn. ^_^

      Sil
  2. Nani o.O Takano-san az çektirmedi benim Onodera'ma :( Onodera onun ifadesiz suratından anlayamadı ki kendisini sevdiğini :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eh şimdi açık açık gösteriyor sevgisini. :D bu hala istemem yan cebime koy yapıyor. Üzüyor Takano-san'ımı. :( Hem oda çok acı çekti vakti zamanında artık mutlu olması gerekir benceeee. :D ❤

      Sil
    2. O da Yokozawa'yı üzdü :D Eden bulur dünyası :D Neyse ben koi suru boukun'cuyum zaten :D

      Sil
    3. O kendi kaşındı bir kere. Başta uyarmıştı Takano-san onu. :D

      Ve ahh Moriganaaaaa <3 Allahım nasıl bir tatlı karakterdir o. Kimsenin çekmediğini çekmiştir senpainin elinden kıyamam ki onaa. ^_^

      Sil
  3. Bir süredir mim yapmak istiyorum ve kendime uygun bir mim arıyordum ama bu mimi çok geç de olsa gördüm. Acaba bunu şimdi yapma fırsatım var mı ? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elbette yapabilirsiniz. :) Yapınca bana da haber verin lütfen. Cevaplarınızı merakla bekliyorum. :)

      Sil
    2. Elbette yapabilirsiniz. :) Yapınca bana da haber verin lütfen. Cevaplarınızı merakla bekliyorum. :)

      Sil
    3. Galiba hemen şimdi yapacağım :)) Teşekkürler ve iyi günler :)))))

      Sil

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP