"Dünyada sadece tek bir şey kötü yürekli bir insana karşı durabilir. O da başka bir insandır.
Ayıbımızda yatar şerefimiz. Sadece bizim ruhumuz, kötülüğe açık olan ruhumuz, onu yenmeye muktedirdir.

― Ursula K. Le Guin, En Uzak Sahil
shadow

20 Gerçek Mimi

Ekim 26, 2014
Resmin konuyla alakası yok ama fazla güzel değil miiiii? :) Kullanasım geldi bi yerlerde. :)
Kitap Keyfim, çoook önce mimlemişti beni bu zorlu mimde. :) Üstü kapalı bir kaç gerçeğimi yazmıştım ama tamamlayamadığım için epey bekledi taslaklarımda. Şimdi ise tamamlayabildim az-buçuk bir şeyler. Birde sırf madde doldurmak adına saçma sapan gerçekler yazmış olabilirim artık maruz görün. Napimm yaaa 20 gerçek çok fazlaymış. Kendimi o kadar net tanımıyorum demek ki dolduramadım bir türlü listeyi. :D 

Ahhh başlayalım bakalım...


  1. Korsan kitapla orijinal kitapları ayırt edemediğim dönemlerimden -orta okul, lise başları- kitaplarım var benim 2-3 tane. Hatta içlerinden bir tanesi en sevdiğim seriye ait. Çok utanıyorum korsan kitaplarım var diye ama napalım. O zaman ucuz olduğu için kendimi şanslı sayıp alıyordum kitapları. :$ Diğer kitaplarım hep okuluma bağışlandı. Annem siz okudunuz zaten tekrar tekrar okumayacaksınız nasılsa bırakın diğer çocuklarda okusun derdi. Ah bir kitabım da ders dinlemeyip kitap okuduğum için hocam tarafından yırtılmıştı! Orta 2'deydim o zaman. -_- 
  2. Kitapları karalamadan, çizmeden, kırıştırmadan okuma alışkanlığım kendimi bildim bileli var. 6. sınıftayken arkadaşım okuduğum kitabı sırf beni sinir etmek için çizdi diye çok fena kavga etmiştim onunla. Kitap benim bile değildi halbuki. Sosyal bilgiler öğretmenim vermişti okumayı seviyorum diye. Bak kitabın adını bile hatırlıyorum. Yüzbaşının Kızı.
  3. İngilizceyi sevmiyorum. 5 yaşından beri eğitim görüyorum ama sevmediğim için öğrenmeyi reddediyorum. Yine de senelerin verdiği alışkanlık ve zoraki eğitim ile İngilizce okuyabiliyorum.
  4. Üniversitemin ilk senesinde yaklaşık 10 kilo birden aldım! Şükrediyorum ki lisede bi deri bi kemik bişeydim. 10 kiloya rağmen hala zayıf gözüküyorum kiiiii 4 kilosunu da geri verdim bu sene. 
  5. Fazla muhalefetim.
  6. Zor beğenirim. Özellikle çoğunluk tarafından beğenilen bir şeyse daha da zor beğenirim. Neden mi? Bkz: bir üstteki madde. :)
  7. İlk okula başlayana kadar biberondan süt içmeye bayılırdım. Artık annem büyüdünüz diye biberonu kesince de inadına süt içmeyi reddetmiştim bardaktan.
  8. Öyle yıldızları seyredelim, ay ışığında mest olalım, mum ışığında yemek yiyelim vs. gibi romantik hallerim yoktur hiç. Bildiğiniz odunum.
  9. Renkli her şeyden nefret eden ben Ateş serisinde ki Mac'i okuduğumdan bu yana renksiz şeylerden delicesine uzak durmaya başladım. O kadar etkilemiş beni kitap. :D Belki de sırf bu yüzden en sevdiğim seridir kendisi.
  10. Kola ve kahve bağımlısıyım. Sert bi kahvenin kokusunu alayım kendimden geçerim. Sadece kahve içerek 2-3 gün hiç uyumadığım zamanlar olmuştur. Sabahları da kahvaltıda kola içtiğim zamanlar. Kendime dur diyebilmek için çok çaba sarf ettim. Başarabildim ama kendimi temelli uzaklaştırarak. Tekrardan başlarsam dur diyemem biliyorum.
  11. Çileği hiç sevmediğim halde çilek aromalı şeylere bayılıyorum.
  12. Süt. Bayılırım. Soğuk soğuk kafama dikip içerim. Özellikle son zamanlarda keşfettiğim Torku'nun sütü ayrı bi lezzetli. İçince dur diyemiyorum kendime.
  13. Ufak şeylerden mutlu olurum. Bazende olmam. Keyfime göre yani. Çok değişken bir yapım vardır.
  14. Hayal gücüm hiç çalışmaz. Çocukluğumdan beri kitap okurum ama çalışmıyor işte lanet şey! :)
  15. Hastalık hastası olma gibi bir durumum var. Her yerimde bi arıza bi sıkıntı... Eksik olmaz hiç. 
  16. İncik pincik şeyleri hiç sevmem. Çöpü boylar anında. Ne kadar az kalabalık o kadar düzen ve rahatlık demektir.
  17. Faturaydı fişti hiç birini atmıyorum. Üstünden yazıları silinmiş fişlerim bile hala duruyor. Girdiğim her yerden fiş isterim. Olmaz efendim öyle fiş vermeden. Sattığın ürünün vergisini paşalar gibi ödeyeceksin.
  18. Taksitli alışveriş yapmayı sevmiyorum. Peşin peşin alıyorum her şeyi. Ha şimdi ödemişim ha iki ay sonra. Ne farkediyor ki. O para yine çıkıyor benden. 
  19. Planlı programlı hayatta ders çalışamam. İllaki sıkıştıracak bir şeyler beni de öyle. 
  20. Yine de hep sınıfımda birinci oluyorum. Kahretsin nasıl bir başarıdır bu. :P :D
Tamam aslında son madde böyle olmayacaktı. Kendimi beğenmiş biriyim azıcık diyecektim ama demeden belli ettim. :) Kimseyi de özel olarak mimlemiyorum. Yapmayan herkes üstüne alınabilir. :)

18 yorum:

  1. Çok teşekkür ederim canım. Keyifle okudum gerçeklerini, çok güzel yazmışsın. Kitapları karalamayı sevmem ben de. Birkaç ortak tarafımız daha var. Bu arada, zor beğendiğini kitap yorumlarindan biliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kadar çok belli ediyorum demek zor beğendiğimi. :D

      Sil
    2. :) Zor beğeniyor olman sayesinde güzel kitaplar tanıyorum.

      Sil
  2. Mimlendiniiz :) http://devetusu.blogspot.com.tr/2014/10/zamskadan-mim-ask-ve-yazar-mimi.html

    YanıtlaSil
  3. Hangi anime diye sorsam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzlenecekler liteme ekledim. Karakterin güzelliği neler yaptırıyor insana. :D

      Sil
    2. Bu arada seni mimledim. :)

      http://minninwonderland.wordpress.com/2014/10/26/dex-dex-dex-okuyoruz/

      Sil
    3. hahaha benimde izleyemedim dahaaaa. ne zaman başına otursam bi işim çıktı. :) ama uzaktan uzaktan hayranlık besliyorum. :D

      mime de en kısa zamanda dönüş yapacağım. :)

      Sil
    4. Ben ilk bölümü indireceğim birazdan ama iki sezonmuş sanırım önce ilk sezona bakayım.

      Yaaa var ya şu animelerde ne çok oluyor bu durum di mi? Mesela Bleach izlemesem bile bir çok karakterine bayılıyorum. :D

      Sil
    5. İzle bakalım. Eğer beğenmezsen ben yine uzaktan hayranlık beslemeye devam edebilirim. Ama beğenmeni de içten içe çok istiyorum. Böylece biraz daha gaz vermiş olurum kendime izleyebilmek için. :D

      Valla neden öyle oluyor anlamıyorum bende. Gifleri görüyorum bakıyorum bi beğeniyorum ki sorma. Animeyi izlesem belki sevmeyeceğim bile karakteri. :D Ama uzaktan uzaktan aşk yaşamaktan da geri kalmıyorum. :D

      Sil
    6. İzlediğim animelerin yeni bölümleri gelmiş,onları görünce gitti anime de ama şimdi hemen indiriyorum ilk bölümü,yeni bölümlerden sonra izleyeceğim bakalım beğenirim umarım. :D

      Sende kendimi gördüm. :D Tumblrda adını sanını bilmediğim ırf karakterleri hoşuma giden bir sürü animeye izleme listesine ekledim. :D Bütün bunların sebebi bu karakterleri bu kadar harika çizen mangakalar.Bütün suç onların.Eğer onlar çizmezse animeler olmaz,bizlerde böyle gerçek olmayan karakterler ile aşk yaşamayız. :D

      Sil
    7. Ben dayanamadım başladım. Eğer beğenmez isem söylerim sana. :)

      Sil
    8. İlk bölümü izledim!!!! Bu ne şiddet bu ne celal böyle yahu :D
      Şu Japonların hayal ürünlerine aşığım ya nasıl konular buluyorlar böyle,bazen aklım şaşıp kalıyor. :D

      Sil
    9. 14. bölümdeyim ve isyanlardayımmmmmm. Bitmesine çok az bi bölüm kaldı. Allam çok kısa yaaaa. Şöyle 100 bölüm falan olsaydı keşkeeee. Offff. :( O kadar dehşet bi anime ki....

      Sil
  4. Mimlendinnnn :) http://partofthebook.blogspot.com.tr/2014/10/karn-acktran-mim.html

    YanıtlaSil

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP