aşık bir adam sissoylu elantris kafes
"Dünyada sadece tek bir şey kötü yürekli bir insana karşı durabilir. O da başka bir insandır.
Ayıbımızda yatar şerefimiz. Sadece bizim ruhumuz, kötülüğe açık olan ruhumuz, onu yenmeye muktedirdir.

― Ursula K. Le Guin, En Uzak Sahil
shadow

Kitap Kapağı Tasarımlarım #3

Kasım 02, 2014
Yeni sayı gelsin dedim artık tasarımlara. :) Aslında Ilgın ablayla bu konu üzerinde konuşunca biraz hevesim kaçmadı değil hani. Her ne kadar içten içe bilsem de direkt olarak birinden duymak sıkıcı oldu biraz. :)

Benim bu tasarladığım kapaklar var ya hani. İşte bunların hiç biri hiç bir yerde kullanılamaz. İşin telif hakkı boyutu var çünkü. Ben güzel görseller kullanabilmek için deviantarttaki fotoğrafçıların görsellerini kullanıyorum. Aslında kullanma hakkım yok ama kullanıyorum işte. Yasal bi iş yapmış olmuyorum. Eğer doğru düzgün bu işi yapmak istiyorsam diğer tasarımcıların da kullandığı shutterstock gibi sitelerden görselleri satın almalıyım. :) Ama şu ana kadar orada da güzel bişeye pek rastlamadım. Belki de siteyi kullanmasını bilmiyorumdur bilemiyorum artık. Her neyse... :) Ben tasarladığım kapaklara geçeyim artık. ^_^


Şu yukarıda görmüş olduğunuz görseli, Kitap Kedi, Kahve blogunun sahibi Ayşenur için hazırlamıştım bir kaç ay önce. :) 
Wattpad'de hikaye yazıyormuş rica etti bende bişeyler hazırlamaya çalıştım ama pek iyi olmadı açıkçası. :) Yine de idare ediyor işte. 
Hikayesine ulaşmak için şuraya bi tık alabiliriz. :)



İki farklı tonlama kullandım bu kapak için. 
İlki gözü çok yorduğu için benim tercihim ikincisinden yana. :) 
Siz neler düşünüyorsunuz? :)



Evet bu kapaklar her ne kadar erotik bi kitabın kapağını çağrıştırsa da aslında tarihi bi aşk romanı için tasarlandı. :D 


Hevesimin kaçmış olması baya bi anlaşılıyor değil mi? :) Çok fazla özenilmeden yapılmış bi kaç resimden ibaret duruyor kapaklar benim için. 

Bu arada sağda solda hikaye yazıyorsanız sizler içinde bişeyler hazırlamaya çalışabilirim. :) Ya da yaptıklarımdan her hangi birini beğenip kullanmak isterseniz de benimle rahatlıkla iletişime geçebilirsiniz. :)

~ Diğer kapaklara göz atmak için... ~ 

19 yorum:

  1. Ellerine sağlık canım benim ben en çok ilk kapağı beğendim. Bu fotgaflar sana ait olmadığı için telif hakkı olayı ortadan kalkıyor òyle mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. :)

      Şöyle, eğer bu görselleri her hangi bi şekilde kullanmak istersem teliflerini ödemem gerek. Bi kitabın kapağında yada bi dergi de vs... :) Aksi takdir de rahatlıkla beni dava edebilirler izinsiz kullanımdan. :D

      Sil
    2. Yaaa Allah korusun. Olmaz inşallah öyle bir şey. İnsallah yayınevleri seni keşfeder sen de kendini geliştirirsin misler gibi olur. :)

      Sil
    3. Ahhh İstanbulda olsaydım keşke. :) O zaman işler değişirdi işte. Keşfedilmek sıkıntı değil. Hazırladıklarımı yayınevlerine gönderip geri dönüşlerini beklerdim ama bu işin resmi yollardan nasıl yapılacağını bilememem en büyük sorunu teşkil ediyor. :) O yüzden bi gram yol ilerleyemiyorum. :(

      Sil
    4. E bi bilene danışma imkanın yok mu. Sen nerde oturuyon hem. Ay araştır bence bırakma peşini bu işin. Üzülmee ne güzel yeteneklisin işte inşallah bi çòzüm yolu bulunur.

      Sil
    5. Danıştım konuştum zaten. Staj vermeyi bile teklif etti hatta kısa bi süreliğine ama İstanbulda değilim işte. İzmirdeyim. Ondan olmuyor. :)

      Sil
  2. wuhuu sen bu işi biliyorsun :D ♥ ilk kapağa , ikinci sarı tonlamalı kapağa ve iskoçyalının kollarında birinci kapağını çok sevdim :) kolay gelsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim canım. :)

      Sil
    2. seni mimledim :) umarım yanıtsız bırakmazsın mimi :)

      Sil
  3. İkinci kitap kapaginda ilki, 3. Kapakta ise ikincisi cok guzel. Emegine saglik cok guzel olmuslar :)

    YanıtlaSil
  4. Ayyy harikaaaa. Ben de Wattpad'da kitap yazıyorum. Yapar mısın bilmiyorum ama,ismi Awaking. Blogumda bir kaç bölümü yayınlandı ve wattpad adresi de var. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaparım tabii neden yapmayım. :) İletişim bölümünden benimle irtibata geçebilirsin. ^_^

      Sil
  5. Bunlar çok güzel, ellerine sağlık ;)

    YanıtlaSil
  6. kapaklar çok güzeller, ellerine sağlık, bu kapakları yaptığın programın adını yazar mısın? bende yarıyorum da :)))

    YanıtlaSil
  7. Ben de wattpad de bir kitap yayınlayacağım, bana da yardımvı olabilir misin (kitap kapağı olarak)

    YanıtlaSil

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP