aşık bir adam sissoylu elantris kafes
"Dünyada sadece tek bir şey kötü yürekli bir insana karşı durabilir. O da başka bir insandır.
Ayıbımızda yatar şerefimiz. Sadece bizim ruhumuz, kötülüğe açık olan ruhumuz, onu yenmeye muktedirdir.

― Ursula K. Le Guin, En Uzak Sahil
shadow

Hayalimdeki Kütüphane!

Kasım 03, 2014

Dr. Coffee harika bi etkinlik başlatmış. :) Hayalimiz de ki kütüphaneyi anlatmamızı istiyor. Benim bir dolu hayalim var aslında. Şöyle olsun böyle olsun dediğim. :D Her çeşit kütüphaneyi istiyorum. Aç gözlüyüm o konuda. Ama içlerinden beni en çok mutlu edecek olanı bana sıcak bi ortam sunan kütüphanedir. Biraz eski biraz döküntü biraz da vintage havası veren bi kütüphane istiyorum. :)



İlk önce rengarenk çiçekler karşılayacak sizi. İçine girdiğiniz zaman minik bi zil sesi duyacaksınız. Sonra eski kitap kokusu her yerinizi saracak, bi yandan da kahve kokusu... Kıyı da köşe de eski plaklardan bi arşiv sizi bekleyecek ve yumuşak tonlarda sizi rahatsız etmeden ağır ağır çalan parçalar eşliğinde kitapların arasında dolanabileceksiniz. :)




ya da

...

İçlere doğru ilerledikçe bi şömine karşılamalı sizi. Hemen önüne kurulmuş bi kaç kedi. Şöminenin etrafını ise eski çerçeveler süslemeli. Bi köşesinde de eski ağır bi koltuk. Oturduğunuz da içine gömülebileceğiniz olanlarından...



Şömine başında istediğim gibi bi resim bulamadım. :) Hayalimdeki kütüphaneyi de pek canlandıramadım. Ama az çok buna benzer bişeyler istiyorum. Kütüphanenin sahibi de ben olacağım tabi! :D Hemen üst katında evim olabilir. Böylece soğuk kış günlerinde beni ısıtacak bi ortama bi kaç merdiven inerek ulaşabiliriimmmmmmm. -Hep soğuk olan bi yerde yaşamalıyım bir de tabii. Yaz ayları bile soğuk geçmeli... 



Alttaki dükkanı benim kütüphanem olarak düşünün hemen üstü de evim işteeee. :) Ayyy hayal etmesi bile ne güzel yaaaa.

Gelelim mim olayına.

Kitap İklimi
Onokumalar / İçimden bi ses Buket'in çooook üşeneceğini söylüyor amaaa... :)
KitapKokusu
KitapKeyfim
Bir Otakunun Dünyası

19 yorum:

  1. aman da aman ne güzel kütüphane bunlar :)
    altta kütüphane üstte ev :)
    ayrıca hiçbir fotoğraf hayalini canlandıramaz sen gerçekleştirip çekmedikten sonra :)
    cevapladığın için teşekkür ederim :) ♥
    not:moon light sonata yı çok severim ki ben :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim kiii. ^_^

      Umarım bir gün gerçekleştirebilirim hayalimi. Imm bak bir de kahve kokusuna vanilyalı kurabiye kokusuda eşlik etmeli. Kahve, kurabiye ve kitappp. Ahhh canım çekti ama ben yediklerime dikkat ettiğim bi dönemdeyim yaaaa. :(

      Sil
    2. geçer bu dönemler sonra gelsin kurabiyeler :D -yaşasın kafiye uyak :D-
      kahve iyidir :D kek de olur yanına :)

      Sil
  2. Mim için teşekkür ederim. :)

    Hiç düşünmdiğim bir konu olduğu için çalışmalara başlayım bir an önce. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başla bakalımm merak ettim nasıl bişey çıkacak senden. :))

      Sil
  3. Çok güzelmiş yaa soba etrafında kediler, bol çiçekli, seramoniler de harika ^_^ okuyunca benim bile içim açıldı. İnşaallah gerçekleştiririz bu güzel hayallerimizi ♥

    YanıtlaSil
  4. Mim için teşekkürler. Pek kafa yormamıştım bu tarz bir şeye biraz hayal dünyama çekileyim (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siz nasıııll kitap kurdusunuuuzzz. :P Şaka bi yana ben her kitap okuyanın böyle hayalleri vardır sanıyordum. Demek ki yokmuşş. :D

      Sil
  5. Bu etkinliğe bayıldım ben, o kadar güzel anlatmışsın ki yaşadım o kütüphaneyi. Kütüphaneyle ilgili hayallerimiz ne kadar benzer... Resimler ve müzikler harika... Ben de mimle ilgili resimleri topladım bile. Ay ne kadar heyecanlandım :) Şimdi sıra geldi, hayallerimi yazıya dökmeye.
    Görüşmek üzere Kristal'im :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy pek sevindim şimdi anlatabildiysem gerçekten. ^_^ Zorlandım baya bi açıkçası. :)

      Seninkini de merakla bekliyorumm. ^_^

      Sil
  6. ben de yapacağım bunu , aklımda ve fakat senin ki de harkulade olmuş..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle yapmalısınız. :) Eğlenceli oluyor hazırlaması. :)

      Sil
  7. Bende yapacağım bunu gerçekten çok güzel bir etknlik olmuş ve sizinkide çok güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Eminim sizinki de harika olacaktır. :)

      Sil
  8. Biraz geç oldu ama sonunda yaptım (:

    YanıtlaSil
  9. Zevkimiz aynı olmalı :D Tam istediğim gibi... :)

    YanıtlaSil

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP