"Dünyada sadece tek bir şey kötü yürekli bir insana karşı durabilir. O da başka bir insandır.
Ayıbımızda yatar şerefimiz. Sadece bizim ruhumuz, kötülüğe açık olan ruhumuz, onu yenmeye muktedirdir.

― Ursula K. Le Guin, En Uzak Sahil
shadow

Manga Yorumu: Ten Count

Kasım 15, 2014


Tür: Manga, Yaoi (BL), Drama, Psychological, Romance
Mangafox Puanı: 4.88
Diğer Adı: 10 COUNT
Cilt Sayısı: 3+
Çıkış Tarihi: 2013
Çeviri Grubu: Heterophobia Fansub
Manga-ka: Rihito Takarai


Bir şirket başkanının sekreteri olan Shirotani Tadaomi, başkanın kaza geçirdiği gün Kurose'yla tanışır. Kurose daha ilk bakışta onun temizlik takıntılı olduğunu ve bunun hastalık boyutuna geldiğini anlar.

Shirotani'ye tedavi görmesi yönünde öneride bulunduğunda ise çok sert bir tepkiyle karşılaşır çünkü Shirotani durumundan hiç de şikayetçi değildir. Tedavi görmesi gerektiğini asla düşünmemektedir.

Ancak bir tesadüf sonucu olaylar farklı gelişecektir.



Dün indirdiğimden beri ikinci kez bitirdim mangayı. :D İlk seferinde bir an önce okuyayım hevesine o kadar hızlı ilerledim ki, bittiğinde noluyoz yaaa dedim. Sonra tadını çıkarabilmek için ikinci kez okumaya başladım. Yavaş yavaş. Mangayı bana HF'nin çeviri ekibinden Novatardis önermişti. İngilizcesinden ilk cildi bitirdikten sonra HF'nin çeviri listesine düştüğünü okudum manganın. Türkçesi gelecek diye bekleyeyim demiştim, her hafta gelen güncelle sindire sindire okurum diyordum kiiiii, büyük bir sürpriz yapmış çeviri grubu.. 4. senelerini kutlamak adına bir çok manga ve animeyi topluca sundular bize. Ten Count'ada toplu güncel geldiğini görünce zaten, oturduğum yerden bi çığlık atmış olabilirim. Favori mangalarımdan biridir Ten Count.

Şimdi gelelim bu kadar gevezelikten sonra konusuna. Shirotani mizofobisi olan bir karakter. Bir gün patronu ufak çaplı bir kaza geçirir. Aslında kazanın daha ağır sonuçlar doğurması muhtemelken, Kurose başkanı kurtarır. Sonucunda sadece bacağında çatlakla kurtulur. Hayatını kurtaran adama teşekkür etmek isteyen başkan Shirotani'yi Kurose'nin peşinden gönderir.

Kurose ise Shirotani'nin hastalığını fark edip ona tedavi olmasını önerir. Shirotani o zamana kadar durumundan hiç rahatsızlık duymadığı için tedavi olmayı gerek de görmemiştir fakat Kurose'nin önerisi ve başkanın kaza geçirmesi düşüncelerini tekrardan bi gözden geçirmesine sebep olur. Ve bir tesadüf eseriiiiii olaylar tamda benim istediğim yönde ilerlemeye başlar. :D

Bu kadar ayrıntı verdikten sonra çizimlerinden bahsedelim birazda. Tam benim sevdiğim tarzda bi çizim şekli var mangakanın. O kadar yakışıyor ki manganın havasına karakterlerin yüzleri duruşları. Kendimi bir kez daha iç çekerken buluyorum manganın her sayfasında. :D Keşke animeside olsaydı. Bazı yerleri vardı ki çok tatlı ve çok komikti. Favori sahnem kesinlikle Shirotani'nin ilk defa heyecana kapılıp kalbinin küt küt atmasına verdiği tepkiydi. ^_^


Seviyorum bu mangayı. Hem ilgi çekici hem de karanlık bir havası var sanki. Daha ne diyebilirim ki yani. Yaoi severlerin kesinlikle okuması gereken bi seri. Çevirisi içinde Roromiya'ya çok teşekkürler. :) Harika bi çevirisi var. Zevkle okunuyor. ^_^

2 yorum:

  1. HF'deki o uzun mu uzun listeyi görünce bayağı şaşırmıştım :D Günceli okuyunca anladım :) Animeleri izlemekten sıra mangalara gelemedi daha. Öhöm öhöm tabi bunun nedeni Hybrid Child'ı 10-15 kez izlemem olabilir :D Bu hafta mangalara geçiş yaparım diye düşünüyorum. Manganın çizimleri çok güzelmiş cidden :D İlk ondan başlarım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben daha animeleri izlemedim. Hybrid Child nedense çok tanıdık geliyor. Onu izlemek istiyordum ama kararsızdım. Sen 10-15 kez falan izlediysen şimdi en azından benim de bir kere izlemem gerek. :D O kadar güzel demekki. :))

      Sil

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP