aşık bir adam sissoylu elantris kafes
"Dünyada sadece tek bir şey kötü yürekli bir insana karşı durabilir. O da başka bir insandır.
Ayıbımızda yatar şerefimiz. Sadece bizim ruhumuz, kötülüğe açık olan ruhumuz, onu yenmeye muktedirdir.

― Ursula K. Le Guin, En Uzak Sahil
shadow

Seni Hissediyorum - Irene Cao (Trilogia dei sensi #2)

Aralık 10, 2014
Tür: Erotica, Romance,
Goodreads Puanı: 3.50
Orijinal Adı: Io ti sento
Sayfa Sayısı: 288
Baskı Yılı: 2014
Çeviri: Melike Ayça Güzel
Yayınevi: Orkinos Yayınları

Elena, onu tutkunun ve aşkın karanlık yüzüyle tanıştırarak bambaşka bir kadına dönüştüren Leonardo tarafından terk edilmiştir. Yaşadıklarını unutmak ve yeniden hayata dönebilmek için kendine bambaşka bir yol çizer; yaşamında büyük değişiklikler yapar. Tam da iyileşmeye başladığını düşündüğü ve otuzuncu yaş günü pastasının mumlarını üflemek üzere olduğu o akşam,Elena’yı büyük bir tesadüf beklemektedir. Zihninin derinlerine ittiği, haz dolu günlerine ve büyük aşkına duyduğu özlemle yüzleşmeye hazır mıdır?

"Ah Elena… Sana karşı koyamıyorum," diye fısıldıyor Leonardo. "Buna direnmeyi denedim ama nasıl başaracağımı bilmiyorum. Seni hissediyorum Elena, seni hissediyorum…"

"Seni Hissediyorum" İtalyan edebiyatının ilk erotik üçlemesinin ikinci cildidir. %100 İtalyan. 2013 yazının en sıcak, en başarılı eseri. Elena’nın gözünden bakarsanız hikayenin zevkini yaşayabilirsiniz.
                                                    Amazon


O son sahne neydi öyle yaaaa. Bana 3. kitabı getirinnn. Hemen! Koca bir sene daha nasıl bekleyeceğim bilemiyorum. Hadi ilk kitap çeviri yüzünden kendine bağlamıyordu ama bu kitap. Offf. Leonardo çıldırttı kitap boyunca beni. Allahım nasıl bir despotluktur, nasıl bir kendine güvendir, nasıl bir diretmedir. Elena'nın yaptıklarını hiç tasvip etmesem bile neredeyse hak verecektim hani. Karşısında karşı konulmaz bir Leonardo var sonuçta. Alışılagelmiş, İskoç, İngiliz ya da Amerikan erkeklerinden ziyade tam bir İtalyan erkeği. Şef birde. Dünyaca ünlü. Leziz bir bronz teni var. Anlatmaya doyum olmuyor valla. Adamın geçtiği her sahne sanki biscolata reklamlarından fırlamış gibi. 

Bu seriyi seviyorum. Leonardo'yu seviyorum. İlk kitabı çeviri sorunu olduğu halde bile bir çırpıda okudum. Bir çok sahnesini hatta neredeyse tamamını da hatırlıyormuşum ilk kitabın. Ona çok sevindim. İlk kitap bildiğiniz üzere beni deli eden bir yerde bitmişti. Leonardo Elena'yı terk etmiş, Elena'da Romaya Filippo'nun yanına yerleşmişti.
"Tanrım, Elena," diye fısıldıyor sevgiyle öperken. 
"Seninle kontrolümü kaybediyorum, ben hiç böyle olmamıştım, aklımdan uçuyor düşünceler... 
Sana karşı koyamıyorum..."
~
İkinci kitapta ilişkilerinin üstünden 3 ay geçmiş. Filippo Elenaya aşık. Hem de çok. Elena ise onunla mutlu olduğuna onu sevdiğine kendini inandırmış durumda. Takiiii Leonardo'yla karşılaşana dek! Onu gördüğü anda tüm tutku, heyecan, aşk, hepsi geri geliyor. Her ne kadar uzak durmaya çalışsa bile Leonardo'nun bastırmasıyla yelkenler suya iniyor. Elena hayır dedikçe, Leonardo yapma Elena beni istediğini biliyorum diyerek taarruza geçiyor. Ama ne taarruz... 
Leonardo gözlerini kapıyor ve ellerini başına götürüyor. 
"Sadece seni mutlu etmek istiyorum," diye fısıldıyor.
~
Kaçmalar kovalamacalar, Elena'nın kararları ve tekrar tekrar yeni baştan aldığı kararları, Filippo'nun her şeyden habersiz -kıyamam yaa çok üzülüyorum onada- Elena için çırpınmaları, Leonardo'nun oyunlarıyla geldi geçti kitap. En leziz sahneler tabiiki Leonardo'lu sahnelerdi. Her an ne çıkacak adamın ağzından diye paragraf atlayarak ya da sayfa çevirerek kendimi hazır konuma getirdim. Hele son sayfalarda, tüm paragrafları atladım nerede konuşma var ilk önce onları okudum. Sonra bi sinir oldum başa geri döndüm. Kaldığım yerden devam...
Bu adamın karizmasına bayılıyorum yaaaa. Şu tatlılığa bak. <3
Kitabınız eksileri yok muydu? Tabii ki var. Mesela yazarın dili. Cümle sonları hep şimdiki zamanda bitiyor. Bende sevmiyorum. Yine de okumaya başladığınızda kendinizi kitaba kaptırdınızmı rahat okunuyor. Birde Elena var. Soğudum kızdan temelli. Çok güçsüz. Karaktersiz. Onun sürekli bir karar verip sonrada kararından dönmesini okurken sıkılmadığım yerler olmadı desem yalan olur. Ve itiraf ediyorum. Kitabı sırf Leonardo var diye okudum. Oda istediğim kadar çok geçmedi sinir oldum işte.
Gözümüz az daha bayram etsin. Hehehe. :))
Sonuç olaraaakk, ilk kitabı okuyanlar gönül rahatlığıyla bu kitabı okuyabilirler. :) Seni İzliyorum'u okumayanlar içinde -yorumum için tık tık- eh kitap olsun ne olursa olsun modundaysanız çeviri sorununu göz ardı edebilecekseniz bence bi bakın şans verin derim. :)

Daha fazla resim için Pinterest hesabımı ziyaret edebilirsiniz.

3 yorum:

  1. Leonardo için seçtiğin yakışıklı kimmiş merak ettim. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. NOAH MILLS <3 Çok tatlı yaaaaa. Özellikle ilk gifte. <3<3<3 :D

      Sil
    2. Bundan sonra takipteyim bu arkadaşı. :D

      Sil

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP