"Dünyada sadece tek bir şey kötü yürekli bir insana karşı durabilir. O da başka bir insandır.
Ayıbımızda yatar şerefimiz. Sadece bizim ruhumuz, kötülüğe açık olan ruhumuz, onu yenmeye muktedirdir.

― Ursula K. Le Guin, En Uzak Sahil
shadow

İki Eğlenceli Mim Bir Arada

Aralık 10, 2014

Hazır izlediğim animeler bitmiş, okuyacağım kitabı seçmiş ve kitaba başlamadan önce internette boş boş dolanayım demişken mimlerin bir kaçınıda eriteyim dedim. Rüya Kapanım mimlemiş beni. Her iki mimde oldukça eğlenceliydi. :) Teşekkür ederim. ^_^ 

1. Türkiye içinde bir yarışmaya katılma zorunluluğun olsa hangi yarışmaya katılırdın?
Tek bildiğim yarışma, O Ses Türkiye ve Yetenek Sizsiniz. İkisine de daha katılamadan diskalifiye olurdum. :D Almayım bence yarışma falan ben. :D

2. Dünya kütüphanesindesin ve sadece bir tane okuma şansın var. Sonra tüm kütüphane yanacak ve başka kitaplara ulaşman 5 yılını bulacak. Hangi kitabı kurtarırsın?
En eski kitabı kurtarırdım. Artık hangisiyse. Güncel kitapların çoğunun e-book'u mevcut zaten. Ama en eskiler? Eh onlara ulaşamazsın öyle her istediğinde. :)

3. Büyük ikramiye sana çıktı. Ne yaptın seeen!?
Hemen Japonya'ya uçtum. Güzel bir dil eğitimi aldıktan sonrada güzelce bir yerleştim. Sonra ver elini mangalar, kitaplar. Belki bi yayınevinde işte bulabilirim. Japonya sonuçta orası tembel insanı sevmez. Çalışmak gerek. :D

4. Sevgiline yaptığın en büyük jest nedir peki ya annene olan en büyük jest?
Bu soruyu benim değil, onların cevaplaması gerekmez mi? Sonuçta onların karar verebileceği bişey yaptığım jestin büyük olup olmadığı. :)

5. Var say ki cennettesin. Cennetinde ne var? 3 şey söyle olduğu kesin olan.
Nişanlım, sonra bebeklerimiz. :D Ve bir dolu kitap tabii.

6. Sence en kötü hastalık ne? Ne olmaktan korkarsın?
Tedavisi olmayan hastalıkların hepsi kötü. Aids, kanser, MS...

7. Aşkın en temel hissettirdiği ne?
Aitlik hissi. Dünyaya gelme nedenini bulmuşsun gibi. Nerede yaşaman gerektiğini kiminle olman gerektiğini ve ondan başka hiç bir şeye ihtiyacın olmadığını bilmen gibi. Garip bi his. Allah herkese yaşatsın ne diyim. :)

Sıra ikinci mimde. Bu mimde sevdiğimiz bir şeyi cevaplarımıza uyarlıyoruz. Ne demek istediğimi anlatamadım ama cevaplara geçince hep birlikte huzura kavuşacağız. :D

Açıkçası ne seçeceğimi bilemedim. Bende şuan canım istiyor diye çikolata diyorum. Bakalım nasıl cevaplar çıkacak ortaya. :)

1. Sevdiğiniz beş filmi seçtiğiniz şeyle değiştiriniz.
    1. Harry Potter ve Çikolata (Azkaban) Tutsağı
    2. Harry Potter ve Çikolata (Zümrüdüanka) Yoldaşlığı
    3. Çikolata (İncir) Reçeli
    4. Çikolata (Açlık) Oyunları
    5. Talihsiz Çikolatalar (Serüvenler) Dizisi

2.  Sevdiğiniz dört diziyi seçtiğiniz şeyle değiştiriniz.  / Dizilerin adı İngilizce olunca bende öyle şeyediverdim. :)
    1. Sons of Chocolate (Anarchy)
    2. Teen Chocolate (Wolf)
    3. Game of Chocolate (Thrones)
    4. The Walking Chocolate (Dead)

3. Sevdiğiniz bir şarkıyı ve sözünü ( şiir de olabilir ), seçtiğiniz şeyle değiştiriniz.
Yok valla. :)

4. Sevdiğiniz dört kitap ismini seçtiğiniz şeyle değiştiriniz.
    1. On Küçük Çikolata (Nefes)
    2. Siyah Çikolata (Damar)
    3. Ateşli Çikolata (Kalp)
    4. İlerden Üçüncü Çikolata (Mezar)

Sıra etiketleme kısmında. Bayadır bloglarını ziyaret etmediğim Bir Otakunun Dünyasını ve Kitap Keyfimi mimliyorum bende. Mimde bahane olsun böylece bloglarını da ziyaret etmiş olayım. :)

10 yorum:

  1. Güzel cevaplar yazmışsın, bu sorular beni zorlayacak gibi :)
    Mimleri en kısa zamanda yapacağım Kristal'im. Bu arada mim ve güzel yorumların için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zorlamaz yaa bi başlayınca gerisi geliyor hemen. :)
      Rica ederim ne demek. ^_^

      Sil
    2. Mimi yaptım canım ama ilkini yaptım, diğerini de sonra yapacağım. En kısa zamanda :)

      Sil
    3. Hemen bakıyorum canım. İstediğin zaman yapabilirsin. :)

      Sil
  2. Çikolata çok hoş olmuş baştan sona sırıtarak okudum :)
    Cevapladığın için teşekkürler ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim ne demek. Asıl ben teşekkür ederim. Yaparken oldukça eğlendim. :))

      Sil
  3. Hemen okuyup yapıyorum bende,teşekkür ederim. :)

    YanıtlaSil
  4. 2. mime BAYILDIM. :D
    Çikolatamı kapmışsın bende kopyacı olmayım diye çok sevdiğim başka bir şeyi yaptım.Çok eğlenceliydi ya ortaya tuhaf şeyler çıktı. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahaha. :D Bende hemen seninkine bakıyorum. Neler çıkmış merak ettim. :)))

      Sil
    2. :D Tamam,bakaım nasıl bulacaksın benimkileri. :D

      Sil

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP