aşık bir adam sissoylu elantris kafes
"Dünyada sadece tek bir şey kötü yürekli bir insana karşı durabilir. O da başka bir insandır.
Ayıbımızda yatar şerefimiz. Sadece bizim ruhumuz, kötülüğe açık olan ruhumuz, onu yenmeye muktedirdir.

― Ursula K. Le Guin, En Uzak Sahil
shadow

Unutulmaz Gece - Teresa Medeiros (Fairleigh Sisters #2)

Ocak 15, 2015
Tür: Historical Romance
Goodreads Puanı: 3.84
Orijinal Adı: One Night of Scandal
Sayfa Sayısı: 333
Baskı Yılı: 2014
Çeviri: Tuba Özkat
Yayınevi: Pegasus Yayınları

Sırlarla dolu bir geçmiş, aşkı tehlikeye atabilir mi?

Nezaket kurallarına uymamasıyla meşhur Carlotta Anne Fairleigh, sosyeteye takdim edileceği gün bile yerinde duramaz. Sırasını beklerken bitişikteki "Kanlı Marki" Hayden St. Clair'in sözde terk edilmiş karanlık evini merak etmekten kendini alamayan genç kadın, pencereden kısacık bir bakış atmaktan zarar gelmeyeceğini düşünür.

Fakat bu son "macera" felaketle sonuçlanarak genç kızın itibarını zedeler ve apar topar nişanlanmasına yol açar. Kısa süre sonra da sosyeteye korku saçan yakışıklı ve gizemli Marki'yle birlikte Cornwall'a gitmek üzere yola çıkar. Hayden St. Clair'in karanlık ve ulaşılmaz tavrı şaşırtıcı bir şekilde çekicidir, üstelik bakışlarında yadsınamaz bir tutku barındırmaktadır. Ancak Lottie kalbinin arzularına teslim olmadan önce, her ne kadar tehlikeli olursa olsun "Kanlı Marki"nin geçmişindeki sırları ortaya çıkarmalıdır… 


Sevmedim. Kısa ve net. Sevmedim. Kurgu güzel değildi, karakterler gerçek değildi. Karakterlerin tavırları çok zorlamaydı. Hele Hayden'i hiç sevmedim. Tavırlarına anlam veremedim. Çok soğuk çok uzak. Kitabın içine girememiş uzaktan izler bir tavrı vardı.

Kadın karakter ise kendini çok dışladı. Başından beri bana hissettirdiği buydu. Hiç bir şeyi sahiplenemedi. Bi cesaret bi üstünlük bi zeka göremedim. 

Sonlara doğru Kralın yaptığı bi jest vardı ki hele o çok saçmaydı. Onu koymasaymış yazar hikayeye bi nebze daha gerçekçi gelebilirdi. Olmasa da olurdu yani. 

Kitaba dair sevdiğim tek şey yazarın üslubu. Her şeyi bir kenara atıp sadece yazarı eleştirmek istersek, damak zevkinize uyacak kelimeler seçiyor ve kullanıyor. Ama tek başına bu yeterli olmuyor ne yazık ki. 

Okumasan bir şey kaybetmezsin sayın okuyucu. Über seksi bir erkek karakter barındırmadığı içinde kasmaya gerek yok yani. Dursun kenarda. Sıfır alıp da para vermeye değer bi kitap değil bence. İkinci elcide, kütüphanede vs. bulursan alır okursun. 

6 yorum:

  1. Merhabaa! Seni mimlediim. :)
    http://ikikizinkitapligi.blogspot.com.tr/2015/01/mim-13-simdi-mevsimi-mimik-mimi.html

    YanıtlaSil
  2. Selaam,seni mimledim.Bakarsan sevinirim ^_^ http://nazlikitaplik.blogspot.com.tr/2015/01/mim-sosyal-medya-tag.html

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Bende bir mim mesajı yazayım. :D
    Yaptın diye hatırlıyorum ama eğer yapmadıysan mimledim seni. :)
    http://minninwonderland.blogspot.com.tr/2015/01/etkinlik-20-facts-about-me-tag.html

    YanıtlaSil
  5. Demek bu kadar kötü,hem sen kolay kolay iki tilki vermezsin Kristal kitap. :/ Yorumun için teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
  6. Blogumda senin için bir mim var yaparsan çok sevinirimm :D http://kitapkurdunundusunceleri.blogspot.com.tr/2015/01/mim-4-simdi-mevsimi.html

    YanıtlaSil

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP