"Dünyada sadece tek bir şey kötü yürekli bir insana karşı durabilir. O da başka bir insandır.
Ayıbımızda yatar şerefimiz. Sadece bizim ruhumuz, kötülüğe açık olan ruhumuz, onu yenmeye muktedirdir.

― Ursula K. Le Guin, En Uzak Sahil
shadow

High School Musical Book Tag

Ocak 10, 2015
Görselin hiç bir şekilde mimle alakası yok ama çok şekerdi yaaaaaaa. Kullanayım illaki dedim. :D
Bir Otakunun Dünyasına beni mimlediği için teşekkür ediyorum. Eğlenceli bir etkinlik oldu. :) Konuya görsel bulmak daha bir eğlenceliydi. :D O kadar tatlı giflere denk geldim ki hepsini kullanmak isterdim. Ama şimdilik bununla idare ediyoruz. :D



1.Yeni Bir Şeye Başlangıç - Yeni  favori tür / yazar / seri?
Bu sorunun cevabı MinLiLi ile aynı olacak. Tarryn Fisher diyorum. Yeni favori yazarım. K.A. Tucker'dan başka kitaplarda okumuş olsaydım onu da seçebilirdim ama sadece 1 kitabını okuduğum için seçmek istemiyorum.

2.Öyle bir kitap ariyorum ki - içinde istedigim hersey var?
Harry Potter. O bir kitap değil, bambaşka bir dünya. Her kitap kurdunun aradığı bir şey illaki vardır içinde.

3.Muhteşem - En büyük divanın olduğu bir kitap? (Divadan kastı en sevdiğiniz karakter olabilir sanırım pek emin değilim ama yabancıların cevapları bu tarz olduğu için böyle düşünüyorum. :D ) 
Anita Blake desem? :) Divalığa her açıdan uyum sağlayabileceğini düşünüyorum. :D

4.Mevcut durum - Klişeye meydan okuyan bir karakter?
Aslında direkt bi karakter adı vermeyeceğim. Tarry Fisher'ın tüm karakterleri diyebilirim. Hepsi klişelere meydan okuyan karakterler.

5.Erkekler geri döndü - En iyi bromance?
Valla hiç hatırlamıyorum öyle bir karakter ne yalan söyleyeyim.

6.Ne Zaman – Favori  yaz okuman?
Bir hafta önce okuduğum kitapları hatırlayamazken geçen yaz ne okudum acaba diye oturdum düşündüm. Tabii ki yine hatırlayamadım. Benimkide iş yani. :D Goodreads ziyareti gözüktü bakalım bize. :)

Ooooo ne güzel kitaplar okumuşum. Nasıl seçim yapacağım şimdi uff uff. Mimi fırsatçı serisine özel yazmak istemediğim için, Meleğin Düşüşü serisi diyeyim bari. Gerçekten güzel bir seridir. Şiddetle tavsiye edilir. ^_^

7.Hergün - Eğer hayatının geri kalanında her gün bir kitap kapağına bakman gerekseydi, hangisi olurdu?
Çok çabuk sıkılan biriyim. Her ne kadar güzel olsalar da iki güne yine sıkılırdım aynı kapağa bakmaktan. Yani pas demek istiyorum. :)

8.Sadece Seninle Olmak İstiyorum – Elinden bırakamadığın bir kitap?
Bu tarz sorulara tek bir kitap adı vermek zor oluyor maalesef. 50 kitap okuyan biri olsaydım belki ama 500 den fazla kitap okuyan biri olarak buna cevap vermem ne kadar zor bir bilseniz. Yine serilerden gideceğim, Umutsuz, On Küçük Nefes, Fırsatçı, Harry Potter, Ateş Serisi vs.. işte. :)))

9.Çığlık - Seni hayal kırıklığına uğratan bir karakter?
Meleklerin Kanı kitabında ki ana karakterler olabilir. Sevdiğim bir kitap ama fazla klişeler.

10.High School Musical - En sevdiğin kurgusal okul?
Hogwarts Cadılık ve Büyücülük Okulu!!!!!!!!!!!! :)

11.Humuhumunukuapua – Okuduğun en saçma kitap / sahne / karakter?
Geceevi serisi desem?

12.Bahar Müzik Potpurisi – Mutlu son ?
Okuduğum 3,5 kitap harici hepsi mutlu sonla bitiyor. :) 5 ve 4 yıldız verdiğim tüm kitaplar mutlu son favorilerime girebilir rahatlıkla. ^_^


Kitap Tiryakisi
Kitap Kokusu
Athenanın Güncesi

4 yorum:

  1. Rica ederim. :)
    Bazı cevaplar benim aklıma gelmemişti.Mesela Gece evi serisi gibi. :D

    YanıtlaSil
  2. Beni mimleyen olur mu ki diye merak ediyordum :D Her zamanki gibi mim Kristal Kitap'tan geldi ^_^ 11. sorunun cevabı aynı olabilir :D

    YanıtlaSil
  3. Ben seni hayal kırıklığına uğratan kitap karakteri olarak Gece Evi'nin Zoe'si derdim ama sen en saçma kitap sorusuna cevabı öyle vermişsin.Ben ablamın bir fikri üzerine Gece Evi'ni onunla birlikte okumaya başlamıştım ki, ilk ve ikinci kez okuduğunda da ilk kitabı ona tamamile saçma gelmiş.Herhalde zamanı değildi ama birlikte okuduğumuzda çok daha iyi oldu birinci kitap ama ikinci kitap için pek de öyle diyemeyeceğim. :/ Çok ilginç ve güzel bir mim olmuş,görsel de bir harika. :)

    YanıtlaSil
  4. Selaaaam! Çok güzel cevaplamışsın soruları. Ah! Hogwarts'ta olmak kimin hayali değil ki? Gerçekten keşke olsa.. O gife de bayıldım. :) Bu arada, her girişimde blogun tasarımına tekrar hayran kalıyorum ya! Özellikle şu tilkiler süper, gerçekten emeğine sağlık. Ben de seni mimledim, başka bir mimde. Yaparsan çok sevinirim. http://ortaboypopcorn.blogspot.com.tr/2015/01/mim-yazs-part-1-simdi-mevsimi.html

    YanıtlaSil

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP