aşık bir adam sissoylu elantris kafes
"Dünyada sadece tek bir şey kötü yürekli bir insana karşı durabilir. O da başka bir insandır.
Ayıbımızda yatar şerefimiz. Sadece bizim ruhumuz, kötülüğe açık olan ruhumuz, onu yenmeye muktedirdir.

― Ursula K. Le Guin, En Uzak Sahil
shadow

Harry Potter Serisine Yeni Kapaklar Geldi!

Eylül 11, 2015
Geçtiğimiz aylarda instagram üzerinden bir kampanya düzenlemiştik Harry Potter hayranları ile birlikte. HP okuyucuları elbette senelerdir yeni baskı istediklerini dile getiriyordu yayınevine zaman zaman. Fakat hiçbir zaman dikkate alınmamışlardı. Bu demek değildir ki benim başlattığım kampanya da sonunda sonuç verdi. :) 

Kampanyayı başlattıktan sonra Yapı Kredi Yayınları ile görüşmüş ve birebir neden yeni baskıya ihtiyaç duyduğumuzu açıklamıştım. Hülya Hanım sağ olsun maillerimi hiç yanıtsız bırakmadı ve zaten o anda böyle bi çalışma yürüttüklerini fakat baskıların ne zamana geleceğini bilemedikleri için duyurmadıklarını, kesinleşene kadar bekleme kararı aldıklarını dile getirmişti.

Yeni baskı geleceğini bilip de kimseyle paylaşamadığım için içimde büyüyen gerilimi tahmin edebiliyor musunuz? Eh artık satışa sunulduğu için gönül rahatlığıyla sizlerle birlikte hem çıldırıp hem üzülebiliriz. 

Seviniyoruz çünkü bu yeni baskıları hak etmiştik artık. Ve üzülüyoruz çünkü ciltli baskı değiller. Yine ince kapaklar. Ve ben ister istemez isyan ediyorum. Madem ince kapak olacaktı keşke sırt kısımları birbirleri ile uyumlu olan kapaklar kullanılsaydı. Neyse artık elimizdekilerle yetineceğiz biz yine. 

4. Kitap Ateş Kadehi'nin kapağı henüz değişmemiş ama merak etmeyin. İlerleyen günlerde onunda kapağı değiştirilip satışa sunulacakmış. Sadece henüz net bir tarih veremiyor yayınevi. Fakat ben çok bekleteceklerini de sanmıyorum. Sonuçta 6 kitabın kapağını değiştirip 4. kitabın kapağını değişmemezlik yapmazlar. :)

İşte yeni kapaklar ve fiyat bilgileri;

Not: Fiyatlar şu anki fiyatlar üzerinden yazılmıştır. İlerleyen zamanlarda değişiklik gösterebilir.


Etiket Fiyatı: 24,00 TL
D&R İndirimli Fiyatı: 18,24 TL
Yapıkredi İndirimli Fiyatı: 18,24 TL
Babil.com İndirimli Fiyatı: 18,00 TL
Kitapyurdu İndirimli Fiyatı: 16,30 TL

Etiket Fiyatı: 25,00 TL
D&R İndirimli Fiyatı: 19,00 TL
Yapıkredi İndirimli Fiyatı: 19,00 TL
Babil.com İndirimli Fiyatı: 18,75 TL
Kitapyurdu İndirimli Fiyatı: 17,50 TL

Etiket Fiyatı: 28,00 TL
D&R İndirimli Fiyatı: 21,28 TL
Yapıkredi İndirimli Fiyatı: 21,28 TL
Babil.com İndirimli Fiyatı: 21,00 TL
Kitapyurdu İndirimli Fiyatı: 19,60 TL

Etiket Fiyatı: 52,00 TL
D&R İndirimli Fiyatı: 39,52 TL
Yapıkredi İndirimli Fiyatı: 39,52 TL
Babil.com İndirimli Fiyatı: 39,00 TL
Kitapyurdu İndirimli Fiyatı: 36,40 TL

Etiket Fiyatı: 32,00 TL
D&R İndirimli Fiyatı: 24,32 TL
Yapıkredi İndirimli Fiyatı: 24,32 TL
Babil.com İndirimli Fiyatı: 24,00 TL
Kitapyurdu İndirimli Fiyatı: 22,40 TL

Etiket Fiyatı: 42,00 TL
D&R İndirimli Fiyatı: 31,92 TL
Yapıkredi İndirimli Fiyatı: 31,92 TL
Babil.com İndirimli Fiyatı: 31,50 TL
Kitapyurdu İndirimli Fiyatı: 29,40 TL

49 yorum:

  1. Çok güzeller ya bunları mutlaka almak, okumak lazım. ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen. Sadece koleksiyon olsun diye bile alınır . *-*

      Sil
  2. Yalnız daha nisanda almışken şimdi yeni baskı inanilmaz alasım geldi.
    Merak ediyorum 6 ekimde ingilterede falan yayınlanacak illustrasyonlu super otesi felsefe taşını bizdede basacaklar mı acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herhangi bir bilgim yok. Öğrendiğim takdirde bilgilendirme yaparım.

      Sil
    2. Yapı Kredi Yayınları nin instagram hesabindan gerekli bilgiye ulaşabilirsiniz.

      Sil
  3. Harikalar! İngilizce kapaklar böyleydi, Türkçe versiyonlarında da olması güzel oldu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet. Değişiklik iyidir. :) Daha canlı kapaklarımız oldu bizim de sonunda. :)

      Sil
  4. ben beğenemedim sanki öncekiler daha güzeldi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ötekilerde güzel-di! :D Eskidi artık. İçimiz dışımız Mary GrandPré olmuştu. Yeniliğe ihtiyacımız vardı cidden iyi oldu bu. :)

      Sil
  5. Ayy çok sevindim şu an, iyi ki almamışım yoksa bunları görünce kahrolurdum!:D Çeviriye de kötü diyorlar, ona da el atsalar keşke. :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Afedersin? Neyin çevirisi kötü? *-* İlk defa duyuyorum bunu! Sevin Hanım'ın çevirisinin neresi kötüymüş Allah aşkına. İnsanlar neyi taşlayacaklarını şaşırdılar.

      Okumadan yargılamayın lütfen el al atsınlar falan. :) Gayet güzel çevirisi. Alıp okuduğunuzda siz de fark edersiniz zaten. :)

      Sil
    2. Biraz eskimiş yorum ama yinede yorum yapacağım.. Harry Potter gibi çevirisi çok zor kitapları bile (bir sürü, gerçek dilde olmayan kavramlar; tonlarca şarkılar şiirler) şiirlerin anlamını bozmadan kafiyeleri uygulayabildiği, ingilizcede kurgusal kelimelerin yerine yine o anlama gelebilecek mantıksal kelimeler bulduğu, olay örgüsünün akıcılığını aynen aktardığı için tüm çevirmenlerine teşekkür ederiz. Ben bilirim kaç kitabın çeviri yüzünden okunamaz hale geldiğini. Sadece ilk kitabın çevirisinde biraz sorunlar vardır özellikle devrik cümleler hususunda (çok fazla kullanılmışlar) ama onu dahi "çok iyi"nin altında tanımlamaya gönlüm el vermiyor. Kim bilgilendirmişse yanlış bilgilendirmiş. Harry Potter belkide çeviri dünyasının en nadide örneklerinden birisidir. En azından italyanlar gibi hanelerin adını falan değiştirmedik :D

      Sil
  6. Yalniz ben siparis etmistimd bir melez prens eksik kalmisti onuda yeni baskidan yollamislar:)boyle bi degisik oldu sanki hepsi eski bir o yeni:)gercekten guzel bir baski ama keske sayfalar beyaz olsaydı..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saygalar beyaz degil miymis ? Nasil peki ?

      Sil
    2. Normal kitap sayfası işte. Hafif sarımsı kağıtlar oluyor ya ondan sanırım.

      Sil
    3. Basım hatasi falan da olabilir belki ? Yani o arkadasin sansina oyle bise de olabilir belki. İnsallah oyledir.

      Sil
    4. Basım hatası olacağını sanmıyorum. Çünkü kullandıkları hamur farklı demekki ki sayfalar beyaz kağıt değil.

      Ayrıca beyaz kağıt olmaması çok iyi olmuş. Gözleri epey yoruyordu o sayfalar. :)

      Sil
    5. Neyse iyidir umarim. Dort gozle bekliyorum gelmelerini 🙆

      Sil
  7. Bağırıp çağırarak odayı dört döndüm ve şimdi anca yazabiliyorum yorumu. Yeni kapaklar süper. Çok güzeller. :D

    YanıtlaSil
  8. benim kitap gövdesine takıntım var kitaplıkta hoş durmazsa almıyorum alsamda kitaplığa koyamıyorum biliyorum iğrenç bir takıntı ama.Harry potter serisini de bu yüzden almıyordum kapaklarının yenilendiğini duyduğum gibi sepete ekledim :DD

    YanıtlaSil
  9. seriyi yeni tamamlamıştım ve şimdi bu güzelim baskılar gelmiş yemin ediyorum kahroldum be.

    YanıtlaSil
  10. Bütün seriyi yeni baskı ile aldim ama dördüncü kitap hala çıkmamis. Yayinevine mail atarak sordum henuz basilma tarihi bile belli değilmiş. Alti kitap basip tam ortadan bir tanesini atlamak rezillik bence. Az sayida bile olsa basilmaliydi tüm seriyi alacaklar için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rezillik değil, bir baskı bitmeden yenisini basamıyorlar sadece. Bu durumda yapılacak bişey yok. Öyle bişey için sadece özel baskı yapmaları gerek ki, özel baskı olmadığı içinde 4. kitap yeni kapakla basılamıyor.

      Sil
  11. Yanıtlar
    1. Onun yeni baskısı henüz çıkmadı.

      Sil
    2. Onun yeni baskısı henüz çıkmadı.

      Sil
  12. Kapak tasarımları iyi hoş da "Harry Potter" yazısının fontu değişmeseymiş keşke. Biraz garip geldi. Keşke eski font olsaydı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen bende ona takıldım.Resmi hali cok daha guzeldi ve evrenselleşmişti:(

      Sil
    2. Bende eski fontu arıyorum ama olmadı işte. *-*

      Sil
  13. Neden hala ateş kadehinin yeni kapağı basılmadı.Basılsın hemen alacagım tüm serisi:) bir tarih verebiliyor musunuz?

    YanıtlaSil
  14. Neden hala ateş kadehinin yeni kapağı basılmadı.Basılsın hemen alacagım tüm serisi:) bir tarih verebiliyor musunuz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım, eski baskının tükenmesini bekliyorlar. O tükenmeden yeni baskı gelmez maalesef ve bu sebeple kesin bir tarihte verilemez. :)

      Sil
  15. Kitabin kapagindan baska bir sey degisilmedi degil mi :)

    YanıtlaSil
  16. Kitabin kapagindan baska bir sey degisilmedi degil mi :)

    YanıtlaSil
  17. Ateş Kadehi'nin yeni baskısı neden yok? O olmadan kitaplığım çıplak gibi gözüküyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Artık var, ben listeyi güncelleyemedim sadece.

      Sil
  18. Ateş Kadehi'nin yeni baskısı neden yok? O olmadan kitaplığım çıplak gibi gözüküyor...

    YanıtlaSil
  19. Seri halinde satılmıyo mu ya

    YanıtlaSil
  20. Çizgi romanlara dönmüş gibi. Beğenmedim. Ayrıca nerede o şimşek şeklinde HP yazısı? Bende eski basım var ve serinin görünümünü bozmamak için son kitabın -inşallah bulursam..- eski basımını almak istiyorum.

    YanıtlaSil
  21. Neden yeni basım yapma gereği duyuldu
    :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çünkü çok fazla talep vardı.Yurt dışında milyon çeşit kapağı var bizde istedik onlardan ama biz ciltli olmasını istemiştik. :(

      Sil
  22. Koleksiyon yapmaktan bihaber insanların "Yeni Kapak" diye orjinalinden kat be kat uzak bu sevimsiz kapaklara ve ciltsiz kitaplara sevinmesini, hatta bizzat bunu talep etmesini anlamlandıramadım. Yeni basım kitaplar ve yeni kapaklar hiçbir koleksiyon değeri taşımıyor, gayet ucuz, alelade ve sıradan görünüyor, hele ki ilk basımların kendine özgü beyaz sayfaları yerini saman sayfasına bıraktıysa daha da diyecek bir şey bulamıyorum. Yeni basım talep eden, yayın evi ile görüşmeler yapan, eski basım ciltli kitapların piyasada bulunmamasına neden olan ve bu uğurda emeği geçen herkese teessüf ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neden böyle düşünüyorsun ki? Ben eski basımını bulamadığım için yeni basım aldım. Gayet de memnunum. Sanırım sen eski basıma alıştığın için böyle oluyor. Yani, ben de eski başımı beğenmiyorum. Bu yüzdendir herhalde.

      Sil
    2. Neden böyle düşünüyorsun ki? Ben eski basımını bulamadığım için yeni basım aldım. Gayet de memnunum. Sanırım sen eski basıma alıştığın için böyle oluyor. Yani, ben de eski başımı beğenmiyorum. Bu yüzdendir herhalde.

      Sil
    3. Sizi gerçekten tebrik ederim, hislerime tercüman olmuşsunuz👏🏻

      Sil
  23. Filimle kitap arasında çok fark var ama kesinlikle kitabı okuyun

    YanıtlaSil

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP