"Dünyada sadece tek bir şey kötü yürekli bir insana karşı durabilir. O da başka bir insandır.
Ayıbımızda yatar şerefimiz. Sadece bizim ruhumuz, kötülüğe açık olan ruhumuz, onu yenmeye muktedirdir.

― Ursula K. Le Guin, En Uzak Sahil
shadow

21. İzmir Kitap Fuarına Kimler Gidiyor? :)

Nisan 11, 2016
Merhaba millet, nasılsınız? Tüyap İzmir Kitap Fuarı gittikçe yaklaşıyor bildiğiniz üzere. Kimler, kimler gitmeyi düşünüyor bakalım? :) Hazırlıklar ne durumda? 😄 Ben, bu sene gitmeyi düşünmüyordum fuara fakat @engin_eraydinc hocam ve @ramazan.yetgin hocamın, fuara geleceğini öğrenince fikrim değişti tabii. 😄- @kitapmeltemi sağ olsun, o olmasa haberim olmazdı.- :) Ayın 20'sinde ordayım yani. Bu iki güzel adamın söyleşisine katılmazsam kendimi asla affetmem. 😄 Hazır gitmişken de bi @yapikrediyayinlari nı ve İş Kültür Yayınları'nı ziyaret edeyim diyorum. Belki @ithakiyayinlari na da göz atarım. Kendimi kaptırmamaya, geçen fuarda olduğu gibi listemde olan kitaplar yerime bambaşka kitaplar almamaya çalışacağım. Ha birde aldıklarımı sağda solda unutmamayı. 😄 Sizin listelerinizde neler var, bu listeye sadık kalabileceğinize inanıyor musunuz? 😄 Hangi yayınevlerini ziyaret edeceksiniz? :)
Kristal Kitap (@kristalkitap) tarafından paylaşılan bir fotoğraf ()

2 yorum:

  1. Artemis KMM Burned'i Tuyapta yok değil mi? Kitabın çıkması iyice yılan hikayesine döndü. Cumartesi Tuyapta görmek artık imkânsız gibi geliyor ama, işte bir umut bekliyorum yine de..
    Belki bi mucize olur:)

    YanıtlaSil

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP