aşık bir adam sissoylu elantris kafes
"Dünyada sadece tek bir şey kötü yürekli bir insana karşı durabilir. O da başka bir insandır.
Ayıbımızda yatar şerefimiz. Sadece bizim ruhumuz, kötülüğe açık olan ruhumuz, onu yenmeye muktedirdir.

― Ursula K. Le Guin, En Uzak Sahil
shadow

Oburluk Had Safhada Olunca...

Kasım 28, 2016
Şu aralar herhangi bir kitabı bitiremiyor olmanın hüznünü yaşıyorum. 6 kitaba birden dadandım. Niye öyle bişey yaptım bende bilmiyorum. Halbuki tekinin başına otursam çoktan biteceklerdi.

Dünyayla Benim Aramda, hâlâ bitmek üzere ama bitemiyor. Çünkü:

Bin Damla Gözyaşı kitaplıkta bana şirin şirin göz kırpınca dayanamadım ona da başlayayım dedim. Bir göz atayım sonra geri döneyim dedim ama olmadı. Geri dönüş yapmadığım gibi başka bir kitaba başladım.

Zaman Çarkı. Alalı epey oldu ama araya bişeyler bişeyler girince anca okumaya vakit bulabildik @angelsbooks ile. Koca kitap. Bakalım ne zamana bitecek?

Diğer 3 kitap ise zamanında okumaya başlayıp bir şekilde devam edemediğim kitaplar.

Küçük Paris Fena Öksürüyor'u Calibro uygulamasından okumaya başlamıştım tablette. Pek stabil bi kullanımı olmadığı için devam edemediydim ama baştan sardım yarım kalmasın diye. Yine yarıladım. Geceleri onu okuyorum artık sadece.

Gizemler. Severek ve büyük keyif alarak okuduğum bir Monokl kitabıydı. Ama seyahetlerimin yoğun olduğu bir dönem elimi atınca bir orada bir burada unutuldu zavallıcık. Şimdi sil baştan yaptım. Tekrar okuyorum. Aynı keyifi alıyor olmam da büyük mutluluk.

Khasak Efsaneleri de okuduğum sonuncu kitap. Biraz durağan bir ağır ilerliyor. O yüzden çarçabuk bitiremiyorum bu kitabı. Başlarda keyif almıştım ama ortalarda hâlâ hikayenin neye odaklanmak istediğini öğrenemediğim için okuma sürecim epey yavaşladı.

Böyle de bir çıkmazdayım işte sayın takipçi. Hangi birini bitirsem hangisine ağırlık versem bilemedim. 😕

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP