"Dünyada sadece tek bir şey kötü yürekli bir insana karşı durabilir. O da başka bir insandır.
Ayıbımızda yatar şerefimiz. Sadece bizim ruhumuz, kötülüğe açık olan ruhumuz, onu yenmeye muktedirdir.

― Ursula K. Le Guin, En Uzak Sahil
shadow

Kasımda Okumuşum da Okumuşum...

Aralık 01, 2016
Dolu dolu bi ay geçirmişim. Tam 14 kitap bitirmişim kasımda. Tabii birkaçı önceki aylardan başladığım kitaplardı. Bitişi kasıma denk geldi ama olsun. Ben kendimi 14 kitap bitirebilmişim diye mutlu ediyorum. 😂

Yüzüklerin Efendisi -3. kitabı-, Harry Potter ve Lanetli Çocuk, 5. Dalga ve Benimle Asla Tanışamayacaksın @angelsbooks ile birlikte okundu. Bence aşmışız kendimizi. Bu ay epey bir kitabı birlikte okumuşuz. 😍 B.A.T.'a @alexcei_okuyor eşlik etmişti. Gayet keyifli bir okuma süreci oldu bizim için. En önce benim bitirmem de keyfimi ikiye katlamış olabilir tabii. 😋 Grupla okuyunca kendimi fena gazlıyorum, sormayın. 😂

Bin Damla Gözyaşı ise dün bitti. Yorumu goodreads'de var. Fotoğraf çekebilirsem buraya ve instagram'ada ekleyeceğim. Şimdilik "muhakkak okuyun" diyorum sadece. Yürek burkan bir hikaye ama herkesin okuması gerek. Küçük büyük, çocuk yaşlı demeden...

Kendini Aşka Bırak, çok öncelerden sahaftan 5TL'ye görüp de "benim olmalıııı" diyerek aldığım ama büyük hayal kırıklığı yaratan bir kitap oldu. Kitap neyi anlatıyor onu bile hatırlamıyorum.😩 Sanırım tarihi aşktı. Yani öyle olması gerek, muhtemelen.

Casus, Ahmak Wilson'ın Trajedisi ve İntihar Kulübü'nün yorumları blogumda mevcut. 3'ünden birini önerip bu kitapların da sırasını geçeyim dersem; Ahmak Wilson'ı okuyun arkadaşlar. Gerçekten keyifli bir kitaptı. Rahatlıkla önerebilirim.

Benimla Asla Tanışamayacaksın, grup olarak okumaktan keyif alsam da kitaptan keyif alamadım. Önerebileceğim bir kitap değil. Pek yanaşmasanız da olur. Sıkıcı, monoton ve gerçeklikten uzak bir anlatımı vardı. Beni sarmadı. Seriymiş bide. Dönüpte ne zaman ikincisi çıkacak diye bakmayacağım bir kitap ne yazık ki.

Sürgün Çocuklar'ın da yorumu blogda. Tekrar yazmayım şimdi düşüncelerimi. Üşengeçlik aldı başını gidiyor. 😩

Pegasus'dan Kresley Cole'un son 2 kitabını da okumuştum. Seviyorum bu seriyi. Sıkı takip etmesem de devam kitapları çıktıkça muhakkak okurum. 💕

Calibro'dan okuduğum kitapları unutmayalım lütfen. Küçük Paris Fena Öksürüyor ve Hayvan Çiftliği.

Küçük Paris, öykü kitabı. Yazarın epey farklı bir anlatımı var. Kelimeleri kullanışındaki kıvraklığı çok sevdim.Yarım yarım bıraktığı cümlelerle anlatmak istediğinden daha fazlasını anlatışını, öyküsündeki karakterlerin yazarla konuşup hikayenin gidişatını ele geçirişini... Okuyun bence ya. Biraz yazarın hızına ayak uydurmakta zorlanabilir, öykünün içine girip orada fink atmak yerine biraz daha dışarıdan, sanki hızlı çekimdeki bi filmi algılamaya çalışırmışçasına okuyabilirsiniz öyküleri ama inanın yazarla girdiğiniz yarıştan bile keyif alacaksınız. Kolay kolay Türk yazar önermem ben. Biliyorsunuz. Şans verin işte. :)

Hayvan Çiftliği ise güzel bir eser ama bana hitap etmiyor.

Bu kadar işte yahu. Güzel bir ay oldu. Aralık ayı planımda da epey bir kitap var. Bakalım ne kadarını okuyabileceğim?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP