aşık bir adam sissoylu elantris kafes
"Dünyada sadece tek bir şey kötü yürekli bir insana karşı durabilir. O da başka bir insandır.
Ayıbımızda yatar şerefimiz. Sadece bizim ruhumuz, kötülüğe açık olan ruhumuz, onu yenmeye muktedirdir.

― Ursula K. Le Guin, En Uzak Sahil
shadow

Aralık Ayında Kitaplığa Girenler

Aralık 29, 2016
Aralık ayında kitaplığıma birçok kitap girdi.

Kimisini okuyabildim kimisini okuyamadım. Okuyamadıklarımdan biri de Babilden aldıklarım. Onun sebebi de almak istediğim kitapları alamamam oldu. Zaman Çarkı 2'yi almak istiyordum ama tükenmiş. Bu sebeple siparişi bekletip durdum. Ne almak istediğime karar veremedim. Üstüne Ankaraya gitmem gerekti ve evde kimse olmayacağı için kargoyu takip edemem diye daha da beklettim. Eğer @babil_com Parodi'de %40 indirim yapmasaydı muhtemelen hala daha ne alacağımı düşünüyor olurdum. 😕

 İthaki'nin bilimkurgu klasiklerini de toparladığım için yavaştan her siparişe diziden bir kitap eklemeyi planlamıştım. Bu aya Maymunlar Gezegeni düştü. :)

Herkesleşme ise Tunç İlkman ile tanışma kitabım olacak. Bakalım seveni, beğeneni çok. Ben neler düşüneceğim? Her birini okumak için sabırsızlanıyorum aslında ama daha okumak bir kenara ne kitapları ne de Arka Kapak'ları henüz kurcalayamadım bile. Gördüğünüz gibi hâlâ poşetlerinin içinde. 😂


Okunmak için sıra bekleyen kitaplardan biri daha sevgili Julide Emre'nin 20 Adımda Kalp ve Akıl kitabı.

Bu aralar biraz enerjiye biraz farklı bir bakış açısına biraz da kaybettiğim düşünebilme yetimi geri kazanmaya ihtiyacım var. Belki faydası olur belki bana, kendime çok fazla yüklendiğimi idrak ettirir de ruhum az da olsa hafifler. 

Bir okur olarak kaçış ve kurtuluş kitaplarda diyorum. Haliyle haddinden fazla beklenti yükledim kitaba. Umarım istediğimi elde edebilirim. 🙈


Kül Dağındaki Kütüphane'nin düzeltilmemiş okuma kopyası elime geçince de çocuklar gibi sevindim. 💃💃💃Okumak, incelemek, didiklemek için çıldırıyorum. 😍 Çok merak ediyorum. İthaki olunca bende akan sular duruyor bildiğiniz gibi. Hazır İthaki demişken bir diğer İthaki'yi de paylaşayım hemencicik.

Epic Fantasy denilince akla ilk İthaki Yayınları'nın gelmesinin bir sebebi var. 😍 Kan Yemini şu an angelsbooks ile birlikte sömürülüyor. Çok keyif alıyorum. Sanki uzun bir süredir Epic Fantasy okumuyormuşum gibi saldırdım kitaba. Henüz yarısındayım ama bu gidişle müptelası olacağıma inanıyorum. Sıkı bir tavsiyeyle gelecek gibiyim. Bence şimdiden hazırlanın ve kitabı ben önerip sizleri sık boğaz etmeden temin etmeye bakın. 😂



Bir Sonraki Hayatımız ve Biz, Ölümlüler'de Yabancı Yayınlarından yenilerim. Bir Sonraki Hayatımız bitti bile. Bugün yarın yorumu blogda olur. Biz, Ölümlüler'i de yine @angelsbooks ile okuyacağız. Ocak için planlarımız var. O zamana kadar bekleyeceğiz. :) İşin içinde Patrick Ness olunca umutluyuz bakalım bizi nasıl bir kitap bekliyor. :)


Arkadaki sabotajı görmezden gelebilirsiniz. 😋 Koridor Yayınlarının kumaş ciltli klasiklerine bayılıyordum. Artık benim de var. 😍 En kısa zamanda okuyacağım, yalnız yorumlar mıyım bilemiyorum. Klasikler sonuçta. Söz söylemeye gerek var mı ki? Ama okuduktan sonra baskısı, çevirisi, redaksiyonu gibi konulara değinebilirim. 🤗
Hep Kitap yeni bir yayınevi olmasına rağmen hızlı bir giriş yaptılar. O kadar hızlılar ki mail kutum şu aralar sadece Hep Kitap ile dolu. 😋 Bunu da yayınevinin arkasında güçlü isimler olmasına borçlu olsa gerek.

Emrah Özpirinçci, Deniz Yüce Başarır, Işıl Özgüner gibi tanıdık isimleri görüyoruz. İlgimi çeken kitapları da var. Özellikle "İşte" dizisi. Elime ise öykü kitabı olduğu için öncelik vereceğim Jale Sancak'ın Belki Yarın kitabı, gerilim kitabı olan Her Şeyi Bitirmeyi Düşünüyorum ve Geceleri Sessizdir Tarhan kitapları geçti. 

Ocak için ne alsam diye şimdiden düşünmeye başladım. Önerileriniz varsa alabilirim. Kararsızım. Düşünemiyorum. Seçemiyorum. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP