aşık bir adam sissoylu elantris kafes
"Dünyada sadece tek bir şey kötü yürekli bir insana karşı durabilir. O da başka bir insandır.
Ayıbımızda yatar şerefimiz. Sadece bizim ruhumuz, kötülüğe açık olan ruhumuz, onu yenmeye muktedirdir.

― Ursula K. Le Guin, En Uzak Sahil
shadow

Esir Şarkılar Vadisi - Kimberley Freeman

Mayıs 31, 2017
Ne kitaptı be. Çok uzatılmıştı. 800 sayfa yazmanın hikayeyi uzatacağım diye gereksiz detayları eklemenin ne anlamı vardı çözemedim. 600 sayfaya bana kalırsa rahatlıkla indirilebilirdi.

Mantığımın almadığı da birçok konu vardı. George'un finalde yaptığı *şey* ne olduğunu söyleyemiyorum spoiler olur takdir edersiniz ki, gereksizdi bence. Hatta finali okurken içinizden "E salak hiç mi anlamadın?" bile diyebilirsiniz. Sonuçta işin içinde *takip* falan var. Öf yazamıyorum açık seçik. amdkaldj ama okuyanlar anlayacaktır derdimi. Kurguda hatalı bulduğum noktalar var diyeyim geçeyim en iyisi.

Sonra bir de Ivan'ın durumu var. Gay mi yoksa iktidarsız mı diye döndüm durdum bari öyle bişi çıksaydı da karısı adamı ellerken bile "niye sertleşemiyor yahu bu adam, sorunu ne?" diye dert tasa edinmeseydik. ajdsöfksöfk

Kısa keseceğim🙄. Sonuç olarak Kimberley Freeman, öyle çok aman aman sevdiğim ve kesinlikle takip etmem gereken bir yazar diyemeyeceğim biri oldu. Daha önce de Zümrüt Şelaleri'ni okumuştum. O da aynı şekilde mantıksız gelen, kafamda oturtamadığım deli sorularla bitmişti.

Demek yazarın tarzı bu diyor ve beni cezbedemediği için Kimberley Freeman maceralarıma bu kitapla son veriyorum.
Kalbin sol anahtarı suskun melodilerde gizlidir…

Hayallerine tutkuyla bağlanan iki kadın… Biri, küçük bir Alman kasabasında yaşayan Ellie Frankel. Tek hayali, operada sahne alıp o güzel sesini herkese duyurmak… Ancak bu hayalin, hırsa dönüşüp onu düzenbazlık, açgözlülük ve pişmanlıklarla dolu bir yola sürükleyeceğinin farkında değildir. Diğeri, Londra’nın kasvetli havasını şarkılarıyla değiştiren Penny Bright… Ancak söylediği duygu yüklü şarkılar önceki hayatını değiştirmeye yetmiyordur. Dahası uğradığı bir saldırı sonrası kendini korkunun ve sakinleştiricilerin pençesinde bulacaktır.

Tam yirmi yıl… Biri çaldığı bir hayatı yaşayacak ve hayatının aşkını sonsuza kadar kaybedecektir. Bir diğeri geçmişinden kurtulmaya çalışsa da karanlık anıları onu rahata eriştirmeyecektir. Ve her iki hayat da tek bir kişinin hırsına yenik düşecektir.

Öyle bir sır düşünün ki Londra’dan Avrupa operalarına uzansın, sizi Yunan Adaları’ndan Avustralya’nın çorak topraklarına götürsün. Ve öyle bir şarkı hayal edin ki son notaları, pişmanlıklarınız sizi köşeye sıkıştırdığında kalbinize umudu vadetsin…

Kimberley Freeman’ın muhteşem kaleminden dökülen Esir Şarkılar Vadisi ile sahip olduğumuz hayatı sorgulayacak, göz ardı ettiğimiz gerçek benliğimizi keşfetmenin önemini, yüreğe dokunan melodilerle anlayacaksınız…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP