aşık bir adam sissoylu elantris kafes
"Dünyada sadece tek bir şey kötü yürekli bir insana karşı durabilir. O da başka bir insandır.
Ayıbımızda yatar şerefimiz. Sadece bizim ruhumuz, kötülüğe açık olan ruhumuz, onu yenmeye muktedirdir.

― Ursula K. Le Guin, En Uzak Sahil
shadow

Yayın Hakları Satın Alınan Kitaplar #12

Haziran 03, 2017
Öylece boş boş otururken bir an aklıma düştü. Uzun zamandır yayın hakları alınan kitapları incelemiyorum diye. Bilgisayara format attığımdan beri şu işleri kurcaladığım arşivlerimi kaybettiğim için hevesim kaçmadı desem yalan olurdu açıkçası. Bir anda üzerine öyle düşününce arşivlerimden birinin adı aklıma geldi ve bir bakayım dediğim kataloglarına. Öyle çok aman aman seriler veya kitaplar yakalayamadım tabii. Sonuçta sadece tek bir yerden araştırma yapmak zorunda kaldım. Yine de içlerinden üç beş tane sabırsızlıkla beklediğim kitaplar yok değil.

Monokl'ın satın aldığı seriyi sabırsızlıkla bekliyorum. İyi edebiyat içeren kitaplar yayınlıyor. Kaliteli kitapları var ben hemen hemen hepsi beğeniyorum.

Ve bu sefer acaba içlerinden yayınlanan var mıdır diye bir de onun peşine düşmedim. Ne gördüysem ne yabancı geldiyse onu aldım geldim. İçlerinden şu yayınlanmıştı gözden kaçırmışsınız dediğiniz olursa yorumda belirtirseniz çok mutlu edersiniz beni. Bende ona göre güncelleme yaparım yazıda. :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP