aşık bir adam sissoylu elantris kafes
"Dünyada sadece tek bir şey kötü yürekli bir insana karşı durabilir. O da başka bir insandır.
Ayıbımızda yatar şerefimiz. Sadece bizim ruhumuz, kötülüğe açık olan ruhumuz, onu yenmeye muktedirdir.

― Ursula K. Le Guin, En Uzak Sahil
shadow

Alışveriş Notlarım #1

Eylül 18, 2013
Uzun zamandır Goodreads'ta görüp görüp keşke Türkçe'ye de çevrilse rahat rahat okusak dediğim bir kitap vardı. Şimdi Dex sayesinde sonunda kavuşabiliyoruz o kitaba. Satışa sunulduğu anda sepetime attım ve sürekli olarak almayı ertelediğim Mavi Büyü'yü de almak için bahanem oldu.



 Okuoku.com'dan geçen perşembe günü sipariş vermiştim. Hala tedarik aşamasında "Dublin Caddesi". Hep bana mı denk geliyor böylesi, yoksa ben mi yanlış zamanlarda kitap siparişi veriyorum bir türlü anlayamadım. Rüya Ateşide çıkar çıkmaz sipariş vermiştim. Yine o günde günlerden Perşembeydi ve kargo yaklaşık 1,5 hafta kadar sonra elime ulaşmıştı. O zaman alışverişi idefix'ten yapmıştım. Umarım bir idefix vakası daha yaşamam. Kitaplar elime geçer geçmez ilk olarak Dublin Caddesini, daha sonrada Bloodlines serisini en baştan okuyacağım. Üstünden o kadar zaman geçti şimdi pat diye okunmaz serinin ortasından değil mi? Başa alıp hatırlamak gerekir. Umarım yakın zamanda geçer elime kitaplarım.. :(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP