aşık bir adam sissoylu elantris kafes
"Dünyada sadece tek bir şey kötü yürekli bir insana karşı durabilir. O da başka bir insandır.
Ayıbımızda yatar şerefimiz. Sadece bizim ruhumuz, kötülüğe açık olan ruhumuz, onu yenmeye muktedirdir.

― Ursula K. Le Guin, En Uzak Sahil
shadow

Amelia Grey - Baştan Çıkartan Aşk

Eylül 17, 2013
Tür: Historical Romance
Goodreads Puanı: 3.46
Orijinal Adı: Never a Bride
Sayfa Sayısı: 348
Baskı Yılı: 2011
Çeviri: Emrah Saraçoğlu
Yayınevi: Sonsuz Kitap


İsmi herkesin dudaklarında...

Yakışıklı Vikont Camden Brackley, altı yıl önce ayrıldığı İngiltere'ye geri döndüğünde, nişanlısını son on yılın en büyük skandalına karışmış bulacağını hayal bile edemezdi. Eş olarak seçtiği Mirabella Whittingham, Londra'daki her erkeğe bir öpücük dağıtmıştı. Kendisi dışında!

Fakat gerçeğin peşindeyken rezil duruma düşmenin önemi yoktur.

Nişanından sonra bir başına bırakılan Mirabella, kuzenini intihara sürükleyen bir adamı bulmaya son derece kararlıydı; bu, kendi itibarını mahvetmeye ve kendini küçük düşürmeye mal olsa bile...

Ancak peşine düştüğü adamı bulmak zorlaşır...

Planları istediği gibi gitmeyince Mirabella'nın aniden dönen nişanlısı Camden'den yardım istemekten başka çaresi kalmaz. İyi de, yıllar önce kendisini yalnızlığa terk eden bu adama güvenebilir miydi?

Çooook sıkıcı bir kitaptı. Neden okudum hiç bilmiyorum. Okumasam bir şey kaybetmezmişim. Karakterler çok sıkıcıydı. Ne espirili ne duygusal ne de zekilik diye bir şey yoktu. Kitabı düz bir metni okur gibi okudum bitti. Geriye de can sıkıntısından başka bir şey kalmadı. Kitabı ourken acayip uykular bastı. Birde karakterler hiç samimi değildi. Konuşma diyalogları aşırı sahtelik kokuyordu. Belki çevirisinden öyledir belki yazardan bilemiyorum. Kısacası okumaya vakit ayırmaya değmeyecek bir kitap. Yorumlamaya bile üşeniyorum kitabı yani o derece!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP