aşık bir adam sissoylu elantris kafes
"Dünyada sadece tek bir şey kötü yürekli bir insana karşı durabilir. O da başka bir insandır.
Ayıbımızda yatar şerefimiz. Sadece bizim ruhumuz, kötülüğe açık olan ruhumuz, onu yenmeye muktedirdir.

― Ursula K. Le Guin, En Uzak Sahil
shadow

Gölge Ateşi Matbaadan Geldi

Nisan 25, 2014
Gölge Ateşi

Artemis Yayınları, çook uzun zamandır beklenen Karen Marie Moning'in Ateş Serisinin son kitabının matbaadan geldiğini duyurdu. Nihayet seriyi tamamlayabileceğiz böylece. :) Birde satışa sunulsa hemen! 

Kapak fotoğrafında da en ufak bir değişiklik yapmamışlar. O kadar okuyucu isyandayken neden inatla kendi istedikleri olsun istiyorlar anlamış değilim. Sonuçta bu kitabı okuyacak olanda biziz alacak olanda. :) Ben en azından ufak tefek hataları düzeltirler diye bekliyordum oda olmamış.

Gerçi benim için fark etmez. Bu seriyi bekleye bekleye büyüdüm resmen! Kapaksız da basılsa benim için fark etmez. Alırım! :) Siz neler düşünüyorsunuz? Merak etmeyin olumlu olumsuz yapılan hiç bir yorum bizde kaldırılmıyor. ;)

Küçük bir dip not: Sonunda bu kitapla birlikte Artemis ile olan tüm iletişimim bitmesine son bir seri kalıyor. Onuda tamamladıkları zaman bir daha Artemis'ten kitap almam. :) 
-çookbüyükkonuşanbloggeryinegideralırbirkaçkitap-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP