"Dünyada sadece tek bir şey kötü yürekli bir insana karşı durabilir. O da başka bir insandır.
Ayıbımızda yatar şerefimiz. Sadece bizim ruhumuz, kötülüğe açık olan ruhumuz, onu yenmeye muktedirdir.

― Ursula K. Le Guin, En Uzak Sahil
shadow

Konu Dışı: Yaz Mevsiminin İlk Konusu 'Mim'

Haziran 01, 2014


Zamskaa beni ikinci kez mimleyince, artık bende şöyle bir konu açayım dedim. :) Şu mim nedir ne değildir tam olarak çözebildiğim bir konu değil ama anladığım kadarıyla beni mimleyenin cevap verdiği sorulara benim de cevap vermem gerekiyor? Öyle mi? Değilse büyük rezillik. :D Oturdum tek tek cevapladım valla soruları. -_- 

Blog açma hikayeniz nedir?
Blogumu nişanlımın teşviki üzerine açtım. <3 Güzel insan iyi ki varsın sen! Çevremde çok fazla kitap okuyan kimse olmadığı için açıkçası okurken biraz yalnızlık hissediyordum ve okuyup bitirdiğim kitapları kimseyle çekiştiremiyor, tartışamıyordum. Hal böyle olunca, gel bana anlat dedi. Şimdi ehe öhö 'şu kitaptaki erkek şöyle şu kitaptaki kadın böyle' diye geç adamın karşısına anlat anlatabilirsen. :D Hadi anlatmaya çalışsan, karşında ki kişi o kitap hakkında hiçbir bilgiye sahip olmayınca da olmuyor. O zaman bende kitap okurum birlikte okur, birlikte tartışırız dediiiiii benim herşeyimm. Ama 20-30 sayfadan sonra uyuklayınca da, :) sen en iyisi blog aç, içinden gelen her şeyi oraya yaz diye ısrar edince açıverdim blogu. Çook umutsuzdum açarken. Beceremem yorum yapmasını, kitap yorumlamak kim ben kim diyordum. Fakat umarım artık belirli bir gruba hitap edebiliyorumdur. :)


Blog isminiz nereden geliyor? Neden bu isim?
Blogumun ismini biricik annem buldu. Anne ben blog açacağım ama isim bulamadım bir türlü dedim. Oda geçti karşıma bana sürüyle isim saydı. Bende en çok hoşuma gideni kullandım. Öyle işte. :)

Hangi mevsimi seversiniz?
Sonbahar.

Bu mevsim size neyi çağrıştırıyor?
Serinlik! Pencerenin kenarına ilişip yağmuru, dökülen yaprakları izlemek. Dünyanın sarı-yeşil arasında kalmasına hayranlıkla bakmak! 

Kırmızı ruj mu eyeliner mi?
Kesinlikle kırmızı ruj. Eyeliner sürmeyi hayatta beceremem.

Blog yazmak sana ne kazandırdı?
Kocaman bir rahatlık. Sevdiğim/sevmediğim her şeyi, düşüncelerimi artık çok daha fazla insanlarla paylaşabiliyorum. Keyif aldığım, sorumluluklarımdan uzaklaşabildiğim, düşüncelerimi yansıtabildiğim bir dünyam oldu. Blog yazarken kendimi hiçbir şeye karşı zorunlu hissetmiyorum. Tamamen kendim olabiliyorum. 

Kitap okumak mı bir şeyler yazmak mı?
Kitap okumak.

Şiir mi roman mı hikaye mi?
Kesinlikle roman. Hayatta şiir okuyamam. :(

En çok etkilendiğin film?
İncir Reçeliiiii. Arkadaşımın ısrarı üzerine izlemiştim. Şimdi izlesem yine oturur ağlarım hıçkıra hıçkıra. :(

Hangi tür kitap/film?
Hımm.. Film izlemeyi çok fazla sevmiyorum. Hatta neredeyse hiç sevmem. O yüzden oturup da hiç film araştırdığımı hatırlamıyorum. Anca şöyle 'Harry Potter, Yüzüklerin Efendisi' gibi hem konu hem de görselliği itibari ile devir açacak filmler olmalı ki oturup izleyeyim.

Polisiye-Gerilim-Suç, birde şu psikoloji kitapları olmadıktan sonra hemen hemen her tür kitabı okuyabilirim.

Öğrenci olmak mı iş hayatı mı?
İş hayatı. Öğrenci olmaktan sıkıldım artık. Kendi evim, kendi kazancım olsun istiyorum! Şu üniversite bitsin, vize-final zamanı psikolojisinden kurtulayım istiyorum.

Kitap okumak mı film izlemek mi?
Kitap okumak. Filmde neymiş canım öyle? :) Hatta paylaşabileceğim bir ortam buldum ya en sevdiğim seriden alıntı yapıştırayım hemen.. :) İşte Mac'in sözleri ile kitabı tercih etme sebebim; 
Filmler size neyi düşüneceğinizi anlatırlar. İyi bir kitap ise bazı şeyleri hayal gücünüze bırakır. Filmler size pembe renkli evi gösterirler. İyi bir kitap, pembe bir ev olduğunu anlatır ve detayları sizin boyamanıza, hatta belki çatı modelini seçmenize ve kendi arabanızı o evin önüne park etmenize olanak tanır.

Klasik giyinmek mi spor giyinmek mi?
Klasik. Kot giymesinden nefret ediyorum. :(

Almaktan asla vazgeçmeyeceğiniz şey ne?
Kitap.

En sevdiğin yemek nedir?
Tatlı-ekşi soslu tavuk ve ramen. Ve özel mayonezli tavuklu salata! Üfff canım çekti bak şimdi. :)

En sevdiğin dizi?
Sons of Anarchy! Game of Thrones, Walking Dead falan bu dizileri bile sallar, kesinlikle SONS izlerim. Zaten final verecek bu sene böhü böhü böhü. :( Çok mutsuzum. :(







Konusu açılmışken, resimlerle diziyi size anlatmamazklık yapamazdım değil miiiiii? :)

Özel bir yeteneğin olsa bunun ne olmasını isterdin?
Dünyayı rengarenk boyayabileceğim, canımın istediği her yere çiçekler ekebileceğim bir gücüm olsa fena olmazdı hani. Pek işe yarar bi' şey değil ama belki bir nebze de olsa insanlara dünya da hala daha güzel şeylerin var olduğunu gösterebilirdim.

Hasta olmanın en kötü yanı nedir?
Halsizlik, iştahsızlık. :(

Alınacak listen var mı? İlk 5'i nedir?
Kablosuz Mouse. Yine bozuldu yeni aldığım öff. :(
Oval çerçeve
Yaz geldi artık kapalı ayakkabılar giyilmez bu sıcakta. Şöyle güzel bir sandalet almam lazım.
Ve yakında doğacak olan yeğenim için cicili bicili bir sürü şey.

Eh 5 olmadı ama alacaklarım bu kadar şimdilik. :F

İlk aldığın makyaj malzemesi nedir?
Hatırlamıyorum ama Oje ya da ruj olma ihtimali çok yüksek.

Şimdi gelelim benim kimleri mimlediklerime;

Minik Bir DüşGölgeleri kovalamakPensieveKitap Kokusu

8 yorum:

  1. Şimdi ben mimlendim ama ne yapacağım ? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hihihihi. :D Bende senin gibi çok bir şey bilmeyenlerdenim. Sanırım benim cevap verdiğim sorulara cevap vereceksin. Birde bir kaç kişiyi mimleyip, bloglarına mimledim diye yorum atacaksın. Ama yapmak zorunda da değilsin tabiii. :)

      Sil
    2. Tamam tamam :) Hemen yapıyorum :) Mim için çok teşekkürler <3

      Sil
  2. Blog ismin çok hoş gerçekten :)
    Diziyi merak ettim doğrusu. Pek izleme alışkanlığım yoktur ama belki bu bir başlangıç olur.
    Ben de film izlemeyi hiç sevmiyorum ya zar zor birkaç tane. Bir tek sinemada izlemeyi severim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Annecim sağolsun. <3 Yoksa bana kalsa, isim aramaktan blog bile açamazdım. ^_^

      Diziyi de mutlaka izlemelisin. En sevdiğim dizidir. Tüm dizilerden bir yerden sonra sıkılıyorum hep. 4-5 sezon izleyip de final sezonlarını izlemeden bıraktığım bir çok dizi var. Bir tek bunu sabırsızlıkla bekliyorum. <3

      İzleyecek olursan da yorumunu merak ediyorum. ^_^ Sevdiğim şeyleri başkalarınında sevmesi çok hoşuma gidiyor. Umarım senin için umutsuz bir vaka olmaz. :)

      Sil
  3. Hop, galiba başına belayım yine mimledim ki =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorulu cevaplı mimlere varım. :) Onlar eğlenceli oluyor. :D

      Sil

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP