aşık bir adam sissoylu elantris kafes
"Dünyada sadece tek bir şey kötü yürekli bir insana karşı durabilir. O da başka bir insandır.
Ayıbımızda yatar şerefimiz. Sadece bizim ruhumuz, kötülüğe açık olan ruhumuz, onu yenmeye muktedirdir.

― Ursula K. Le Guin, En Uzak Sahil
shadow

Chocolate Books

Eylül 30, 2014

Nora'nın Kitaplığı vakti zamanında beni harika bir etkinlikte mimlemişti. Ben ise zamanım olmadığı için bir türlü yapamamıştım. Şimdi boş boş otururken el atayım dedim amaaa... Keşke yapmasaymışım şu etkinliği. :D Canım nasıl çikolata çekiyor şimdi offfff.

Bitter çikolata: Karanlık konulu bir kapağı olan kitap (taciz, ev içi şiddet, tecavüz, yalnızlık, zorbalık, ölüm vb.) 
Bu tanıma uyan bir kitap bulamadım maalesef. Ama okuduğum bir kaç mangayı bu listeye rahatlıkla ekleyebilirim. :D Az biraz kapağı sansürleyerek eklediğim manganın adı Kinbaku. 

Beyaz çikolata: En sevdiğiniz hafif ve mizah içerikli kitap?
Mizah içerikli bir kitap dediğin zaman ilk aklıma gelen Dalgalar Hep Aşk Getirse oluyor. Bu kadar eğlenceli başka bir kitaba daha denk gelmedim. :) Geldiysemde hatırlamıyorum. :D

Sütlü çikolata: Çok konuşulan reklamı yapılan ve okumak için öldüğünüz kitap?
Valla çok konuşuluyor mu bilemem ama okumak için öldüğüm tek bir kitap var şuanda. Oda Monster is his Eyes. :) Çıksada okusak değil mi. :)

Karamelli çikolata: Okurken içinizi eritip bir tuhaf hissettiren kitap?
Çok fena bir kitaptı. Çok fenaaaa. İçimi sallamıştı resmen kitap. Ellerim ayaklarım tutmaz olmuştu. Garip bi his içine girmiştim okurken. Öyle yoğun bir duyguya kapılıyor insan Hırsızı okurken işte...

Kinder sürpriz çikolata: Son zamanlarda sizi şaşırtan bir kitap?
O sonnnn o son nasıldı öyle. Nasıl çıldırtmıştı Leah beni. Hayatta beklemeyeceğim ve tahmin yürütemeyeceğim bi son okumuş oldum Tehlikeli Kızıl'da. 

Snickers: Hakkında kafayı yediğiniz kitap?
Ateş serisi. Hakkında yazmaya, düşünmeye bile gerek görmüyorum. O kadar çok bahsediyorum ki bu seriden artık okuyuculardan yakında bıkkınlık nidaları gelecek diye korkuyorum. :D

Marşmelovlu sıcak çikolata: Okurken sizi rahatlatan bir kitap?
Beni rahatlatan bir kitap bulamadım ama Sağdan Birinci Mezar okurken güldüren eğlendiren, kasmayan ve insanın sinirlerini bozmayan bir kitap. Güzel güzel okunup gidiyor işte. :)

Çikolata Kutusu: Okuduğunuz hangi seride bol çeşitlilik ve herkese göre olabilecek bir şeyler vardı?
Immortals After Dark bol çeşitli bir seri evet. :D Kurt adamlar, vampirler, iblisler, cadılar... Ne ararsan var içinde. Her kitabın temposu da farklı olduğu için illaki kitaplardan birini beğenirsiniz diye düşünüyorum. :)

Acı biberli çikolata: Son zamanlarda okuduğunuz en acıklı kitap?
Çok acıklı bir kitap değil ama benim okuduklarım arasında bu tanıma uyan bir kaç kitap var. O yüzden Umutsuzu ekleyivereyimdedim listeye. :)


Yapmayan kalmadı bu etkinliği değil mi? :) Benim denk geldiğim blogların çoğu yapmıştı o yüzden kimseyi mimlemiyorum. Eğer yapmayanınız varsa ve benim gözümden kaçtıysanız sizi mimledim sayın artık. :) Bu etkinliği kim başlattıysa eğer ona da buralardan selam olsun. :D Nasıl bir çikolata arayışı içindeyim şuan bir bilseniz. Şu gif yanımda hafif kalıyor resmen! :D

2 yorum:

  1. Dalgalar Hep Aşk Getirse kitabı gayet güzel ve akıcıydı, son derece heyecan vericiydi dört günde bitirdim aralıklarla okuduğum halde. Aslında, daha kısa sürede de bitebilecek bir romandı. Çoktandır böyle aşk ve maceranın mükemmel bir şekilde birleştiği kitap okumamıştım bu iyi oldu kendimce. Bana göre farklı bir işleyiş vardı. Yazarın kaleme aldığı konu hoştu. Aşk ve macera romanlarını seven okurlar okuyabilir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gerçekten harika bi kitap. Feci komik olması da artısı :)

      Sil

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP