aşık bir adam sissoylu elantris kafes
"Dünyada sadece tek bir şey kötü yürekli bir insana karşı durabilir. O da başka bir insandır.
Ayıbımızda yatar şerefimiz. Sadece bizim ruhumuz, kötülüğe açık olan ruhumuz, onu yenmeye muktedirdir.

― Ursula K. Le Guin, En Uzak Sahil
shadow

Manga Yorumu: Warui Koto Shitai

Kasım 06, 2014


Tür: Manga, Yaoi (BL), Comedy, School Life 
Mangahere Puanı: 4.78
Diğer Adı:  I Want to Be Naughty
Cilt Sayısı: 12
Çıkış Tarihi: 2006
Çeviri Grubu: Heterophobia Fansub
Manga-ka: Mei Sakuraga



Öğrenci Konseyi'nin gözü, okulun serserilerinden biri olarak bilinen Towa Aikawa'nın üzerindedir. Saçlarının rengini açan ve piercing takan Towa, konseyi kendisine düşman ilan eder.

Genellikle okulun çatısında takılır ve bir gün orada Mikado Shirahane ile karşılaşır. Mikado okulun en yakışıklı ve zeki öğrencisidir ve Towa da giderek ona karşı bir çekim hissettiğini fark eder.






Seni yerimmmm. Isırırımmm. Yaaaa çok şekeeer. Benim saf temiz ve masum çocuğuuummm. :D Bilmediği alemlere sürüklendi zavallıcık istemeden. Hem de düşmanı tarafından. Hehehe. :D Yesinler seni yaaa. :D Mangayı okurken sürekli orasını burasını mıcırasım geldi Towa'nın. Ne tatlı bi karakterdir o. ^_^ 

Başkanımızda pek afilli canım. Tam 'cool' diyebileceğiniz tiplerden. Bir an yüzünde gülücükler saçılır bir an da kutuplardan esen rüzgarlar. Çaktırmadan da korur kollar Uke'mizi. 

Manganın bölüm başlıklarına da bittim yalnız. 'Yaramazlık yapmak istiyorum.' Kim yaramazlık yapmak istiyor acaba? diye düşündürüyor beni. :) Başkan Mikado mu yoksa asi çocuğumuz Towa'mı? :)

Konusuda tam bi klişe. Ama sevimli klişelerden. :) Okurken kasmıyorsunuz su gibi akıp gidiyor. Karakterler desen zaten hepsi bishounen. Kötüsünüde iyisinide seviyorsun ister istemez. Abilere bittim bu arada. :) Mangakaya buradan ricam olsun. Üvey kardeş yap şunları. :D Sonrada onların hikayesini okuyalım. Ne iyi olur ama. :)

Ekleyecek ne kaldı? ... Çevirisi gayet iyi. HF'den Nova üstlenmiş. Güzel güzel çeviriyor mangayı. Aksilik çıkmaz umarım da her hafta yeni bölüm görebiliriz. Gerçi 3 bölüm beni kesmediği için devam ediyorum mangaya ben ama yine de Türkçe okumak her zaman daha rahat oluyor. :)

18 yorum:

  1. Çeviri mi?!?! Nerede nerede?! *yalvarir*
    *link ister*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) Burada;

      http://www.heterophobiafansub.com/index.php?option=com_content&view=article&id=778:waruikotoshitai&catid=59:yaoi&Itemid=499

      Sil
  2. Ben o kadar sevemedim bu mangayı ya :( Tamam ukemiz çok tatlıydı bende mıncırmak istedim (^_^) ama seme yi hiç sevemedim :( O abileri öldüm ya :D Lütfen,mangaka onlara da bir manga çıkarsın :D İlk bölümde bir an acaba Towa'nın iki babası mı var oldum ama mangaka hemen hayallerimi yıktı :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onlarında mangası varmış canım. Seri sadece bu ikili üzerine gitmiyormuş. 3. ciltte mesela hani gözlüklü başkan yardımcısı vardı ya onunla, Towa'nın arkadaşlarından uzun boylu sigara içenin hikayesi vardı -Adlarını unuttum hemen bulmam gerek bi saniye... Tamam buldum, Shinonome x Yukimura. Çok güzeldi hikayeleri okumanı öneririm. :) Belki bu çiftten daha fazla seversin. ^_^

      Sil
  3. Aylar öncesinden okuyorum diye yorum yazmışım ama okumak şimdiye kısmet oldu. :D
    Towa'nın abilerine tek kelimeyle bayıldım. <3
    Ama ikisininde hikayesi yok galiba.Ben göremedim.Umarım ikisininde vardır yaa çok tatlılar ya yirimmm ben onları. :D
    Ban Izumi abisi Shougo'yu anımsattılar.Malum O da kardeşinin üzerine böyle titriyordu ya. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepsinin hikayesi var. :D Sırayla geliyor merak etme. :D

      Sil
    2. Ya çok fazla devamı varmış bunun,dün 2 saat bütün seriyi indirmekle zaman harcadım,mangakanın diğer mangalarını da indirdim tabi. :D
      Heterophobia Türkçe bölümlerden sonra devamını merak ettiğim için ingilizce okumaya başladım.Şu an Kuon'un hikayesindeyim. :D

      Sil
    3. Bende dayanamayıp İngilizce okumuştum bir kaç cilt. :D Sonra bıraktım. :D

      Sil
    4. Aaa niye bıraktın ya. :D
      Bende bırakmam umarım.Anlmadığım yerler çok oluyor ama okuyorum yine de. :D

      Sil
    5. Nagahisa ile Yuu'nun hikayesi yok galiba.Bulamadım onlarınkini. :(

      Sil
    6. Olması lazım yaa dur bakim ben. :D

      Sil
    7. Ben bulamadım ama sen bak bi bakalım çıkmış mı? Daha çıkmamış sanırım onların hikayesi.Birde bunların yanında Kimiko mu ne karın ağrısıysa o da olacakmış ya şaka gibi resmen.3 kişili ilişki.Iyykkk. -_-

      Sil
    8. 3lü ilişkileri bende pek keyifle okumuyorum ya. İnşallah bu mangaka dengeler. Bu arada bende bulamadım. :D Yokmuş demek ki. Aklımda yanlış kalmış. :)

      Sil
  4. Ben nefret ediyorum. *-*
    Umarım öyle olur ya,kız defolsun gitsin istemiyorum onu. :D
    Daha çizmeye başlamamıştır onu bence,şu anda serinin 14.mangası yayınlanıyor Shinonome ve Yuki'nin hikayesi.Tabi ing yok maalesef. :D
    Ya mangaka çok tuhaf bir sıralama yapmış,sürekli eskilerde çıkıyor piyasaya. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canı neyi isterse onu çiziyor her halde. :D Bu 3. şahıs muhakkak aşk üçgeni için dahil olur bence. Sonra yok olur gibime geliyor. :D

      Sil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP