aşık bir adam sissoylu elantris kafes
"Dünyada sadece tek bir şey kötü yürekli bir insana karşı durabilir. O da başka bir insandır.
Ayıbımızda yatar şerefimiz. Sadece bizim ruhumuz, kötülüğe açık olan ruhumuz, onu yenmeye muktedirdir.

― Ursula K. Le Guin, En Uzak Sahil
shadow

The Ultimate Book Tag

Aralık 10, 2014
Aslında bu mimi daha sonra yapmak vardı aklımda ama, Bir Otakunun Dünyasını ziyaret edince beni mimlediğini gördüm. Aynı zamanda Nazlı Kitaplık ve Athenanın Günceside mimlemişti beni aynı mimde. Amma çok mim lafı kullandım. :D Neyse, yapayım artık bari dedim ve el attım sonunda.

1. Arabada kitap okurken rahatsızlanır mısın?
Resmen hasta oluyorum. Tek kelime okusam midem bulanıyor. Zorlarsamda tüm günü yatakta geçiriyorum. :(

2. Hangi yazarın tarzı tamamen senlik ve neden?
Ya çok zor aslında böyle sorular. Tam bi tarz diyebileceğin bir şey olmuyor ki. Beni kendine çektikten sonra her kitabı her yazarı beğenebilirim. Şimdi J. K. Rowling desem, Karen M. Moning havada kalacak. Onu desem Tarryn Fisher var. Sonra Colleen Hoover var. Julia Quinn, Lisa Kleypas... Ohoo uzar gider bu liste. :) Hepsi benlik. Hepsini seviyorum.

3. Harry Potter serisi mi yoksa Alacakaranlık Efsanesi mi? Cevabını desteklemek için 3 sebep belirt.
Harry Potter ve Yüzüklerin Efendisi olsaymış daha makul olurmuş soru aslında. İkiside çok farklı kulvardalar. :) Alacakaranlık neki? Harry Potter'ın yanında.

Harry Potter başlı başına ayrı bir dünya sunuyor size. Bir kitap kurdununda en büyük hayali budur. Her okuduğu kitapla yeni bir dünyaya adım atmak. Daha başka ne diyeyim? :)

4. Kitaplarını koklar mısın?
Sadece eski olanları.

5. Kitaplığındaki en ince kitap hangisi?
Gidip bakim bi saniye... 57 sayfayla Moby Dick. :)

6. Kitaplığındaki en kalın kitap hangisi?
Bunu ezbere söyleyebilirim. Harry Potter ve Zümrüdüanka Yoldaşlığı 1114 sayfa.

7. İyi bir okuyucu olduğun kadar iyi de bir yazar mısın? Geleceğinde yazarlık görüyor musun?
Yazarlık benim için sadece bir hayal. Evet. İmkansız bir hayal. :)

8. Daha önceden okuyup da nefret ettiğin bir kitabı hediye verecek olsaydın, hangisi olurdu?
Nefret etsemde hiç bir kitabımı hediye etmem ben. :D Ama illaki vereceksem...... Yok yok hiç birini vermiyorum. Çok cimriyim bu konuda. :D

9. Harry Potter ya da Açlık Oyunları’na benzeyen ama daha az bilinen bildiğin bir seri var mı?
İkiside farklı bi tür şimdi. Ama bunu okuyup sevdiysen bunuda seversin modunda ilerliyorsak, Ravenloft, Eragon, Unutulmuş Diyarlar -ki kendi arasında serilere ayrılan bir seridir- pek popüler! olmayan ama güzel eserlerdir. Okunması tavsiye edilir. Blog sahibi kendine de her yeni kitap alışında tavsiye ediyor ama bir türlü el atamamıştır. İlk işi Ravenloft serisine başlamaktır. 

10. Zombiler mi vampirler mi?
Vampirler.

11. Son olarak: Komple aşk romanı mı yoksa biraz aşk sahneleri karıştırılmış aksiyonlu romanlar mı?
Biraz aşk sahneleri karıştırılmış aksiyonlu romanlar. :)

Kimseyi mimlemiyorum özel olarak. Hemen hemen herkes yapmıştır diyorum. Yapmayan varsada yapabilir. Kendisini mimlediğimi düşünebilir. ^_^ 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP