aşık bir adam sissoylu elantris kafes
"Dünyada sadece tek bir şey kötü yürekli bir insana karşı durabilir. O da başka bir insandır.
Ayıbımızda yatar şerefimiz. Sadece bizim ruhumuz, kötülüğe açık olan ruhumuz, onu yenmeye muktedirdir.

― Ursula K. Le Guin, En Uzak Sahil
shadow

Alışveriş Notlarım #19 - Uglaa.com ve Hediyeleri

Şubat 19, 2016
Geçenlerde ufak bir iletişimimiz olmuştu, Uglaa.com ile. Site daha çok yeni bu yüzden şimdilik ilk izlenimlerimi aktaracağım size ama siteden birkaç alışveriş daha yapacağım ve genel ilerleyişlerini inceleyeceğim. Kusurlarını veya güvensizlik yaratacak bir durumlarını görürsem, blogum üzerinden çemkiririm her zamanki gibi beni biliyorsunuz. 😄😄

Ama şimdilik....

Okuyucularla çok içten ilgileniyorlar. Tüm düşüncelerinize değer verip dikkate alıyorlar. Bir müşteri olarak benimle çok ilgilendiklerini eklemezsem içim rahat etmez. Alışveriş yaptıktan sonra karşısınızda muhattap bulamayacağınız bir site değil. Öncelikleri bizlermişiz gibi hissettiriyor ve buda beni çok mutlu etti. Umarım hep bu şekilde ilerler. ♥

Gelelim kargodan çıkan, hediyelere.

İçinden birbirinden güzel kitaplar çıktı. 

Cesur Yeni Dünya, İthaki Yayınlarının Bilim-Kurgu kitaplarından. Listemde bayadır vardı kendisi. Almak isteyip ama ertelediğim bir kitaptı maalesef ve kargodan çıktığını görünce cidden çok sevindim. 

Yalnız boyu sizce de biraz ufak değil mi? Cep boy gibi ya, neyse artık. :)

Franz Kafka ise hep okumak istediğim ama cesaret edemediğim yazarlardan biri. Şimdi gözümün önünde kitabı olunca daha bi cesaretlendirebilirim kendimi. Eğer seversem ki umarım severim, tüm kitaplarını almak istiyorum. 

Seyrek Yağmur, hakkında ise bir bilgim yok maalesef ama bu okumam için engel değil tabii. Kitabı ve yazarı tanımak için elime harika bir fırsat geçmiş oldu böylece. Eğer sizler okumuşsanız yorum bırakın lütfen. Konusu, içeriği nedir? Yazarın kalemi güzel midir?

Kendime vakit ayırabileceğim zamanı iple çekiyorum. 🙌  Okunacak o kadar çok kitap birikti ki. Kendime koca bir ay ayırıp tüm kitaplarımla tek tek vakit geçirmek, hepsine mahrum bıraktığım sevgimi gösterebilmek istiyorum. 😄 

Sizler neler yapıyorsunuz bu aralar? Hangi kitapları okuyor, hangilerini listelerinize ekliyorsunuz? :)

4 yorum:

  1. güzelmiş kitapların ve kupan.ben bülbülü öldürmek kitabını okuyorum kendime vaktim var ama iyi değerlendiremiyorum gibi hissediyorum bazen sana da oluyor mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keyifle oku. :)

      Bana da oluyor, evet! Özellikle kısıtlı vaktim varsa sanki o vakit hep boşa geçmiş gibi hiç iyi değerlendirememişim gibi hissediyorum. :(

      Sil
  2. Kralların Yolu mükemmel değilse de ne? 200 sayfa kaldı adeta bitirmek için hem çıldırıyorum hem de bitmesin diye dua ediyorum! Bu siteyi bir ziyaret etmek lazım çünkü ciddi anlamda ilgilenen birileri bulmak bu ara zor. Sırada Komik Bir Hikaye var. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu kadar keyif aldığına sevindim! Sissoylunun 2. kitabı çıktığı gibi 3. süde çıkmak üzere. :) Onu da peş peşe okumak için harika bir fırsat! :)

      Sil

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP