aşık bir adam sissoylu elantris kafes
"Dünyada sadece tek bir şey kötü yürekli bir insana karşı durabilir. O da başka bir insandır.
Ayıbımızda yatar şerefimiz. Sadece bizim ruhumuz, kötülüğe açık olan ruhumuz, onu yenmeye muktedirdir.

― Ursula K. Le Guin, En Uzak Sahil
shadow

Ekim Ayı Babil Alışverişimin Tek Sebebi: Zaman Çarkı Efsanesi

Ekim 15, 2016

Zaman Çarkı çok çok uzun süredir okuma listemdeydi. Özellikle de Brandon okumaya başladıktan sonra ilgimi çekmişti. Son 3 kitabı bildiğiniz gibi Brandon Sanderson tarafından tamamlanmış bir eser. Hatırladığım üzere de yazarın eşi seriyi Brandon'dan başka kimsenin tamamlamasını istememiş. Böyle böyle girdiydi işte listeme. En sonunda başlayacağım seriye. Üstelik bana yine @angelsbooks eşlik edecek. 😂 Bu kadar ağır ve uzun soluklu bir seriyi tek başıma kaldıramazdım. Zaman Çarkına başlayalım dediğimde daha ikiletmeden olur deyip siparişi verdi bile hatun daha ne olsun. 😍 Böyle güzel okuma arkadaşı bulunmaz kolay kolay. 🤗

Diğer siparişlere döneyim biraz da. Bu gidişle onlardan bahsetmeyi unutacağım. 😂

Khasak Efsaneleri, Dedalus Yayınlarından ilgimi çeken 3, 5 kitaptan biriydi. Babil vasıtası ile sepetimde yer buldu kendisi. Bana kalsaydı daha uzun süre okuma listemde sırasını bekleyecekti ama Babil programı sayesinde öne çekilmiş oldu. Kendilerine şükran borçluyum. 🙏 Alsam mı almasam mı diye kararsız kaldığım birçok eser kitaplığıma sırasını savarak yerleşiverdi. 😄

Arka Kapak'ın geçen ayki dergisini de henüz okuma fırsatı bulamamıştım. Ayın son günlerinde sipariş vermiştim çünkü. Sonrasında yine evde değildim. Artık ekim ayı dergisi ile birlikte karıştırırım. 💕 Bu seferki dosya konusu Peyami Safa'ymış. Şu ana kadar pek dosya konusu şuymuş bir inceleyeyim dediğim olmadıydı hiç. Genelde diğer sayfalar daha çok ilgimi çekiyor benim. 😂 O yüzden yine dosya konusunu az biraz karıştırıp daha çok dikkatimi çeken İhsan Fazlıoğlu röportajına odaklanacağım. 🤗

Sizlerin bu ayki sepetinde neler var? :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP