aşık bir adam sissoylu elantris kafes
"Dünyada sadece tek bir şey kötü yürekli bir insana karşı durabilir. O da başka bir insandır.
Ayıbımızda yatar şerefimiz. Sadece bizim ruhumuz, kötülüğe açık olan ruhumuz, onu yenmeye muktedirdir.

― Ursula K. Le Guin, En Uzak Sahil
shadow

Bu Hayatta Özlenecek İki Şey: Kitaplık ve Kedi

Ekim 14, 2016
Kitaplık
Kitaplığımı ve oğlumu çok özlemişimmm. 😍😍😍 Bir süreliğine eve döndüm ama geri gideceğim yine. Gelmişken de yeni kitaplar seçeyim dedim yanımda götürmek için.

Ve her zaman ki gibi ben evde olmadığım zaman nasıl oluyorsa kitaplık karman çormandı. 🤔

Ben de hem toparladım biraz hem de sağ alt köşede duran ders kitaplarını içerideki kitaplığa taşıdım. Fazla kitapları, dergilerimi, çizgi romanlarımı, Artemis defterlerimi, boyama kitaplarımı o göze yerleştirdim.

Kitaplıkta çok oyalanınca beni özleyen şapşik de rafın birine yerleşiverdi. 😂 Şimdi ilgi sırası onda. Canı çok saklanbaç oynamak istiyormuş zıpırın. 😻 Sırayla saklanıp bomboş evde koşturacağız biraz biz. Oğluşum kafayı gömüp popoyu dışarıda tuttuğunda da oyun bozanlık yapmayıp görmemiş gibi yapacağım. 🙈😍

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP