aşık bir adam sissoylu elantris kafes
"Dünyada sadece tek bir şey kötü yürekli bir insana karşı durabilir. O da başka bir insandır.
Ayıbımızda yatar şerefimiz. Sadece bizim ruhumuz, kötülüğe açık olan ruhumuz, onu yenmeye muktedirdir.

― Ursula K. Le Guin, En Uzak Sahil
shadow

E-Kitap Deneyimi: Ada'yı Okuyorum

Ekim 12, 2016
"Kitapsız kaldım!" isyanlarıma dayamamayan evden kitap geldi sonunda. 🙌 Yavaşlığın Keşfi. Gerçi ben de dayanamayıp tabletten e-kitap okumaya başlamıştım dün. Epey bir vicdan azabı çekiyorum ama kitabın fiziki versiyonu evde mevcut diye okuyabiliyorum. 🙈

Direkt korsan e-kitaplara bakınmadan önce Calibro uygulamasını indirdim tabii. Belki kitap kiralayabilirim diye ama uygulamayı da kullanamadım. Çünkü uygulama üzerinden alışveriş yapılamıyordu. Çok moralim bozuldu. 😒 İlla calibro sahibimi olmamız gerekiyor yani? :/

Ada'yı sevmiş gibiyim. Yani aylardır kitaplığımda öylece duruyordu ve okumayı da pek düşünmüyordum. Vesile olmuş oldu kitapsız kalmak bir nevi. 😂 Ve kitabı tabii ki @angelsbooks ile birlikte okuyoruz. Kitapsız kaldım diye zaten canım sıkılıyordu, daha fazla moralim bozulmasın diye eşlik ediyor bana. Çok seviyorum bu hatunu ya. 😍İtiraf etmiş miydim daha önce? 💕💕

Ada'nın da seveni çok gördüğüm kadarıyla. Neden bu kadar geç başladın diye haşlamak isteyen var mı acaba beni? 😝😂

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP