aşık bir adam sissoylu elantris kafes
"Dünyada sadece tek bir şey kötü yürekli bir insana karşı durabilir. O da başka bir insandır.
Ayıbımızda yatar şerefimiz. Sadece bizim ruhumuz, kötülüğe açık olan ruhumuz, onu yenmeye muktedirdir.

― Ursula K. Le Guin, En Uzak Sahil
shadow

Kitap Tanıtımı + Ön Okuma: Izabel - J.A. Redmerski (Katiller Çetesi #2)

Ekim 07, 2016
izabel
Tür: New Adult, Dark
Goodreads Puanı: 4.26
Orijinal Adı: Reviving Izabel
Sayfa Sayısı: 368
Baskı Yılı: 2016
Çeviri: Murat Karlıdağ
Yayınevi: Ephesus Yayınları

“Sayfaları çevirmekten kendimi alamadım. Muhteşem!” – Kelly Mcbride

“Izabel’i ilk kitap gibi çok sevdim. Biraz kan, biraz gözyaşı ve tabii ki bolca aksiyon.” – Devan Fox

“Izabel’de karakterler öyle güçlü ve canlı ki onlarla vakit geçirmek insana tarifsiz bir zevk veriyor.” – Jennifer Kyle

Onu esaretten kurtaran katiller çetesiyle karanlık bir hayat sürmeye kararlı olan Sarai, acımasız bir sadistten intikam almaya karar verir. Ama Sarai'ın pervasız halleri onu asla geri dönemeyeceği bir yola sürekler.

Öte yandan Arthur Hamburg’un sağ kolu Willem Stephens da Sarai'ın peşindedir. Fakat Izabel kimliğine bürünen Sarai'ın geçmek zorunda olduğu bambaşka bir sınav vardır ve bu son sınav aynı zamanda genç kızın Victor Faust’a olan güvenini de sorgulamasına neden olacaktır.

Sarai'ın devam kitabı olan Izabel okurları yine karanlık, ölümcül ve heyecan dolu bir serüvene çağırıyor. 

Serinin ilk kitabı benim için öyle çok albenili bir kitap olmasa da okurken keyifli bir süreç yaşatıyordu insana. Kendimi devam etmek için ise pek hevesli göremiyorum ben lakin yine de sevenleri yada devam edip etmemeye kararsız kalanlar için şuraya minik bir ön okuma bırakayım istedim.

İlk kitabın yorumunu okumak isteyenler de şurayı ziyaret edebilir. :)

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP