aşık bir adam sissoylu elantris kafes
"Dünyada sadece tek bir şey kötü yürekli bir insana karşı durabilir. O da başka bir insandır.
Ayıbımızda yatar şerefimiz. Sadece bizim ruhumuz, kötülüğe açık olan ruhumuz, onu yenmeye muktedirdir.

― Ursula K. Le Guin, En Uzak Sahil
shadow

Alıştık mı Artık? Çünkü Yine Bir "Babil.com" Alışverişi ile Karşınızdayım! :)

Kasım 12, 2016
Bu ayki alışverişim. 🤗

Babil.com'dan Harry Potter 😍 Sürgün Gezegeni ve Casus'u aldım.

Aslında Casus'u geldiği gün okuyup bitirdim bile. 😂 Yorumu da gelir en kısa zamanda.

Harry Potter'ı @angelsbooks ile birlikte okuyacağız. Henüz elimi süremedim yani. Karşılıklı bakışıp duruyoruz. İçim gidiyor. 😂 Tertemiz gelmiş olmasına ise ayrı seviniyorum. Üzerinde çizik bile yok. 😍 Düzeltiyorum, "Gelen tüm kitapların üzerinde tek bir çizik bile yok."

Sürgün Gezegeni ise hiç aklımda yokken aldığım bi kitap oldu. İthaki'nin BilimKurgu Klasiklerine başlamak epeydir aklımdaydı elbette ama bekletip duruyordum.

Arka Kapak ise vazgeçilmezimiz. 🤗 Müdavimi olduk artık.

3 kitap da Maya Yayınlarından geldi. 😍 İntihar Kulübü, Avokado Bahçesi ve Ahmak Wilson'ın Trajedisi.

Babil listemde sırasını bekliyordu bu üçlü ama beklenmedik bi şekilde önden geliverdiler. İntihar Kulübü'nü de hemencicik bitirdim. İçlerinde en çok merak ettiğim oydu çünkü. İçinde 3 kısa hikaye var. Ben çok keyif aldım okurken. Onunda yorumu gelir yakında. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP