aşık bir adam sissoylu elantris kafes
"Dünyada sadece tek bir şey kötü yürekli bir insana karşı durabilir. O da başka bir insandır.
Ayıbımızda yatar şerefimiz. Sadece bizim ruhumuz, kötülüğe açık olan ruhumuz, onu yenmeye muktedirdir.

― Ursula K. Le Guin, En Uzak Sahil
shadow

Haftanın Zirvesinde "Kan Yemini" Var

Aralık 14, 2016

Blogumu az çok takip eden bilir. Epic Fantasy denilince bende akan sular duruyor. Gönlüm bir hoş oluyor. E, İthaki'de böylesi güzel bir epic fantasy türünde kitap çıkarmışken okumamak olmazdı!

Kan Yemini'ni okumak için sabırsızlanıyorum. Vaktim olsa hemen başına oyurup okuyacağım ama işler güçler... Yarın yine yollardayım. 😔


Ben buralarda yokken kitaplığıma yine 3 kitap daha giriverdi öylece. Fark etmeden sızmışlar bile. İnsan keyiflenmesin de ne yapsın değil mi?

"Yaptığımız Şeyleri Neden Yaparız?"sa okunuyorlar listesine dahil olmuş durumda şu anda.🙇 Her ikimizde var olduğu için elbette bu şansı değerlendirmek adına yine @angelsbooks ile birlikte okuyoruz biz. Bol bol keyif almamızı diliyorum kitaptan. 🙏


Aşk Hala Var, Esin Hanım incelikli hediyesi. 🤗💕 Kitabı teslim aldığımda kargodan, çok mutlu oldum. Ara ara açıp inceleyebileceğim bir kitap Aşk Hala Var. Okuyup bitirdiğim zaman ayrıntılı bir yorum hazırlarım nasılsa. Umarım kendine katabileceğim bir şeyler alabilirim kitaptan. Kişisel Gelişim dedin mi aklıma Doğan Cüceloğlu'ndan başka isim gelmiyor. Bir onu okuyabiliyorum rahatça. Umarım onun yanına ekleyebileceğim bir isim olur Zeynep Turan. 🙈

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP