aşık bir adam sissoylu elantris kafes
"Dünyada sadece tek bir şey kötü yürekli bir insana karşı durabilir. O da başka bir insandır.
Ayıbımızda yatar şerefimiz. Sadece bizim ruhumuz, kötülüğe açık olan ruhumuz, onu yenmeye muktedirdir.

― Ursula K. Le Guin, En Uzak Sahil
shadow

İhanet - Scott Bergstrom (The Cruelty, #1)

Ekim 14, 2017
Güzeldi valla ama öyle çok çok muazzamdı diyemem. Sadece okumayı, konuyu ve karakteri sevdim diyebilirim. Kitabı kapattığımda keşke devamı olsaydı demiştim ve şimdi seri olduğunu görünce epey sevindim.

Tipik YA romanların konusundan uzaklaşmış, arada aşk üçgenini bırak hiç aşk olmadan kızın tamamen babası için verdiği mücadeli anlatıyor. Bu yönüyle kitabı sevdim. Akıcı ve rahat okunuyor olması da artısı.

Voha harikaydı demek için eksik olan ne vardı bilemiyorum ama tam kapıp götürmeyen bir hikaye ilerleyişi vardı. Bir noktada kızın tek başına bu kadar ilerleyebilmesi de belki gerçeklikten biraz ödün verilmiş hissiyatı doğurduğu için sanırım, sevip de bayılmamama neden olan etkenler bunlardı diyebilirim. Daha aksiyon okusak, belki elden bırakamayacak hale gelsek, kitaba yapışıp kalır ve meraktan çıldırırdık.

Yine de elinize falan geçerse okuyun, atlamayın derim. İşin içine aşk, ilişki ve bilumum geometrik şekiller karışmadan sadece konuya odaklanıp sürüp giden nadir YA romanlarından. Hoş bir değişiklik olur. Benden söylemesi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP