aşık bir adam sissoylu elantris kafes
"Dünyada sadece tek bir şey kötü yürekli bir insana karşı durabilir. O da başka bir insandır.
Ayıbımızda yatar şerefimiz. Sadece bizim ruhumuz, kötülüğe açık olan ruhumuz, onu yenmeye muktedirdir.

― Ursula K. Le Guin, En Uzak Sahil
shadow

Harry Potter Tag

Ekim 09, 2013
 

Vampirellanın Güncesi'nde çoook öncelerden görüpte katılmak istediğim bir etkinlik vardı. Ama işte o zaman blog açmayı düşünmediğim için etkinliğe şöyle bir göz attıktan sonra sayfayı kapatıvermiştim. Şimdi artık çok geçte olsa elimde böyle bir fırsat varken, Vampirella'nın sorularını yanıtlamadan edemedim. İşte buyrun bunlarda benim cevaplarım. :)



1. Kaç yıldır Harry Potter hayranısın?
Sanırım 2003 veya 2004'ten beri. Ortaokul yıllarımdaydı işte. İlk 3 kitabını ablam hediye etmişti bana. 

2. En sevdiğin iki HP karakteri? Çünkü bir tane seçmek çok zor! 
Sirius Black! Herkese herşeye tek geçerim onu. Öldüğü zaman çok ağlamıştım.:( İkinci HP karakteri olarakta Fred diyeceğim ama oda öldü. :(

3. HP evrenine ışınlanabilseydin (tabii ki apparition ile) ilk olarak nereyi ziyaret etmek isterdin? 
Kesinlikle Hogsmeade!

4. Hogsmeade‘e gitseydin, satın alacağın ilk şey? 
Kaymak Birası.

5. En sevdiğin büyülü obje? 
Asalara ve şu hareket eden fotoğraflara bayılıyorum.

6. Katılmak istediğin ders? 
Karanlık sanatlara karşı savunma ve iksir dersi.

7. En sevdiğin öğretmen? 
Lupin

 8. Okul dışında kalan alanlardan en sevdiğin? 
Zümrüdüanka Yoldaşlığı'nın evi, yani Sirius Black'in evi.

9. Şu anda en sevdiğin kitap? Çünkü sürekli değişir ve tam bir karar vermek zordur! 
Her zaman Azkaban Tutsağı ve Zümrüdüanka Yoldaşlığı oldu. Asla bu ikisi arasında bir seçim yapamam. Çünkü en çok bu kitaplarda Sirius'a yer verildi. :(

10. En çok ilgini çeken fantastik yaratık? 
Ruh emiciler ve Ev Cinleri

11. Hangi house?
Gryffindor!

12. HP evreni birbirinden ilginç (ve harika) isimlerle dolu. Kulağına hoş gelen üç isim? 
Albus Percival Wulfric Brian Dumbledore, Bellatrix Lestrange, Remus Lupin

13. Mürver asa mı, görünmezlik pelerini mi dirilten taş mı?
Mürver asa.Öylesi bir güce asla hayır diyemezdim sanırım. :)

1 yorum:

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP