aşık bir adam sissoylu elantris kafes
"Dünyada sadece tek bir şey kötü yürekli bir insana karşı durabilir. O da başka bir insandır.
Ayıbımızda yatar şerefimiz. Sadece bizim ruhumuz, kötülüğe açık olan ruhumuz, onu yenmeye muktedirdir.

― Ursula K. Le Guin, En Uzak Sahil
shadow

Alışveriş Notlarım #3 - Kitapyurdu Siparişlerim

Ocak 20, 2014
Bir önceki alışveriş maceramda Yenilmez Savaşçıyı almak isteyip, daha ön siparişte diye alamamıştım. Şimdi de sevgilim ile birlikte eğlencesine iddia kuponu doldurup kazanınca hemen yeni bir sipariş listesi oluşturdum ve Yenilmez Savaşçının yanında okumak istediğim diğer kitapları da sepete atıp kargo yolunu gözlemeye başladım.


ölümcül kaçış james dashner




Kargomun açılışına da her zaman ki çığlıklarım eşlik etti tabii. :) Ayrıca şuan, pegasus yayınevlerinden her hangi bir kitap alana sağ üst kenarda gördüğünüz Ulu Ağaç kitabı da hediyeymiş. Kitabı incelemedim ama çocuk kitabı sanırım. :) 

Ölümcül kaçışı da hemen okumaya başladım. Yakında yorumum gelir. :)

Veeee son olarak bu kitaplardan birini hediye edeceğim. Yakında çekiliş var yani blogum da takipte kalın! ;)

3 yorum:

  1. Ölümcül kaçış, konu olarak beklediğimin üstünde bir kitaptı. Fakat çevirmeni eleştirebilirim. Çokta profesyonelce çevrilmediğini söyleyeceğim. Yine de ikinci kitabın çıkmasını ve kardeşimin bu kitabı almasını sabırsızlıkla bekliyorum! :)

    Kardeşinin Kitaplarını Okuyan Abla.

    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bööö sana. Çıksın da alırım, okuruz ikimizde.

      Bende "ablası kitap okurken, kitabına zarar gelecek diye gözünü ablasından ayıramayan kardeş" oluyorum sanırım.

      Ayrıca daha fazla kitap okumalısın. -_-

      Ve o açmak istediğin blogu açmalısın. Böylece terfi edip, "ablasının bloguna dadanan kardeş" olurum bende.

      Sil
  2. Ulu Ağaç bana da hediye gelmişti, çok güzeldi hemen okudum. Çocuk kitabı gibi kurgusu ama bilgeliği yetişkinlere de hitap ediyor, seversiniz. Ölümcül kaçış'ı merak ettim, yazısını bekleyeceğiz.Sitenize katıldım, bana da gelir misiniz? :)

    YanıtlaSil

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP