"Dünyada sadece tek bir şey kötü yürekli bir insana karşı durabilir. O da başka bir insandır.
Ayıbımızda yatar şerefimiz. Sadece bizim ruhumuz, kötülüğe açık olan ruhumuz, onu yenmeye muktedirdir.

― Ursula K. Le Guin, En Uzak Sahil
shadow

Yayınevlerinden Haberler #2

Şubat 10, 2014
Yayınevlerinden Haberler




Pegasus Yayınlarını bu ay kimse durduramayacak sanırım. Peş peşe kitap tanıtımları ve yayın duyurularıyla herkesi ya da en azından beni afallatmış durumda. Darısı diğer tüm yayınevlerinin başına diyelim. :)

İşte duyurduğu yeni kitaplardan bazıları;

Şeytanın Şifresi  - Charles Brokaw


Cüceler  - Markus Heits 
Sadece adıyla bile oldukça dikkatimi çekti bu kitap. Ama ne yazık ki satışa sunulmadı daha.
Düzeltiyorum, 3 gün önce satışa çıkmış.  Hem de 35 TL'ye. o.O


Aşka Teslim - Sophie Jordan
Düğün Gecesi kitabının devamı Aşka Teslim oldukça uzun bir aradan sonra nihayet raflarda yerini aldı! Serinin ilk kitabı 2010'da çıkmıştı. Açıkçası umudu kesmiştim ben seriden ama 2014'ü bekliyormuş demek ki yayınevi. 


Ejder Gizemi - Sophie Jordan
Draki Serisinin ikinci kitabı Ejder Gizemi için de duyuru yapıldı. Yakın zaman da raflarda yerini alır gibi görünüyor. :)


Hayaller - Aprilynne Pike 
Peri Serisi de uzun bir aradan sonra sonunda 3. kitabına sonunda kavuştu.


Aşk Bahsi - Kathryn Caskie
Ve yeni bir yazar yeni bir seri ve yeni bir İskoç kitabı daha! Çıkalı yaklaşık 5 gün falan oluyor. Alıp, okuyup beğenenler var mı acaba? :)



Bir Tutam Gündüz Bir Tutam Gece - Kristin Hannah
Kristin Hannah hayranları için yeni kitap Bir Tutam Gündüz Bir Tutam Gece. Satışa çıkalı yaklaşık 1 hafta oluyor. 






Gazap - Monica McCarty
Koridor Yayınları da sonunda Monica McCarty - Gazap kitabının satışa sunulduğunu duyurdu. 
Kitabın kapağına bayıldım ama nedense bu yazarı sevmiyorum. Soğuk buluyorum. :( Yine de McCarty hayranları için oldukça sevindirici bi haber. :)


Amatörler - Marcus Sakey 
Yayınevinin yakın zamanda satışa sunduğu diğer kitabı ise Amatörler. Konusuna baktığımız zaman gerilim, suç ve polisiye kitaplarını sevenlerin yeni tercihi olacağını düşünmeden edemiyorum. :)


Aspendos yayınlarıda matbaaya giden yeni kitaplarını duyurdu. Kitaplar önümüzde ki hafta raflarda yerini alacakmış. :)

Tehlikeli Kızıl - Tarryn Fisher


Mor Kefen - Stella Duffy


Sınırları Zorlamak - Katie McGarry



Yabancı yayınları ise Tatlı Bela'nın yazarını baya sevdi gibi görünüyor ve Providence üçlemesinin ikinci kitabı Cehennemi 14 Şubatta okuyucularla buluşturmayı planlıyor. 

Cehennem - Jamie McGuire



Epsilon yayınları da yeni kitabını duyurdu ama benim beklediğim kitap değil yine ne yazık ki! Iced seriside çıksa artık keşke. Yayın haklarını alıp okuyucular böyle bekletmek cidden cehennem azabı gibi bir şey. :/ 

İsyan ve İhanet - Carolyn Meyer


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP