aşık bir adam sissoylu elantris kafes
"Dünyada sadece tek bir şey kötü yürekli bir insana karşı durabilir. O da başka bir insandır.
Ayıbımızda yatar şerefimiz. Sadece bizim ruhumuz, kötülüğe açık olan ruhumuz, onu yenmeye muktedirdir.

― Ursula K. Le Guin, En Uzak Sahil
shadow

Çekiliş Kapandı

Şubat 10, 2014
hediye kitap


Çekilişi şuandan itibaren kapatıyorum. Tüm gün herkesin şartlarını tek tek kontrol etmekle geçirdim ve itiraf ediyorum şu çekiliş olayı göründüğü kadar kolay değilmiş. Bir daha ki çekiliş için daha kolay bir yöntem bulmaya çalışıyorum. :)

Ayrıca google+ tan takip edenler olmuş. Üzülerek belirtiyorum ki onu şart olarak eklememiştim. :( Gfc den takip edenlerden bazıları sanırım gizli olarak takip ediyorlar. Çünkü isimlerini bulamadıklarım oldu. O yüzden bir kaç kişinin çekiliş hakkı tahmininden az olabilir. Bir kaç kişinin adını da maalesef asıl gerekli olan şartın yerine getirildiğini göremediğim için yazamadım.

Yarın kazananları açıklayacağım. Belkide gece vaktim olursa açıklarım. Çekiliş anını video çekmeyi düşünüyorum. Kazananları Random.org tarafından belirleyeceğim. 

Herkese bol şans. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BLOG DESIGN BY KRİSTALKİTAP